6 personer tittar på det här hotellet
SPARA 556 US$
Agoda.com1 640 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 10 januari 2019 från mobil enhet

Varit här med 3 ung barn och frun. Mitt i centrum Playa de las Americas. Ny renoverat rum,bra personel,god restorans med all inklusive variant är bra för barn familjer. Ligger närheten av allt man behöver för semester. Rekomenderad

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack bora61
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2019

Kära bora61,

Tack för din stora kommentar. Vi är glada att veta att du har en bra tid med din familj.

Vi känner oss väldigt glada barn har roligt och du har haft vårt hotell och all inclusive-tjänsterna.

Vi hoppas att välkomna dig tillbaka i framtiden.

Med vänliga hälsningar från H10 Conquistadors Team

Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Vi var där med familjen. Det är ett väldigt fint hotell och det var nära till stranden och affärer. I den allmänna handikapptoaletten saknades det handtag på ena sidan. Rampen ner till restaurangen var lite för brant så det skulle vara bra om det fanns handtag på båda sidorna till rampen. De hade roliga aktiviteter både på dagarna och kvällarna. Personalen var underbart trevliga och roliga, det kändes som att man var en stor familj.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack Arian M
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Bäste Arian M,

Tack så mycket för din åsikt och din feedback du gav oss. Din åsikt hjälper oss att bli bättre och att utvecklas.

Vi är väldigt glada att du haft våra faciliteter och tjänster.

Vi hoppas att vi ses snart.

Hälsningar från alla team av H10 Conquistador!

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Stort hotell med 4st rätt sega hissar var av minst en inte klarar fyra personer! ( må vara att vi var rätt så feta! Men ändå!?) Tog ofta trapporna. Hotelllet är slitet och behöver omfattande ytrenovering. Vickande klinkerplattor, kantstötta slitna möbler på rummen. Show/uppträdande på hotellets gård, poolområde som slutar vid ca: kl22,00. Gymmet om man vill träna är ett skämt! Två crosstrainermaskiner, två cycklar något gåband och en typ multi dragmaskin. Thats it! Nothing else! Poolområdet är välskött och fint med planteringar och palmer. Entre’n är stor och ger en lyxig känsla. Endast mellanstora poolen var uppvärmd till ca 22 grader. Vakterna mätte ytvattnet som då blev 24 grader. Men man mäter väl åtminståne en halv meter ner! Vi hade rum med utsikt över poolområdet och havet som var magnifik. Buffe’matsalen var stor med platser både inom och utomhus. Kvaliten på maten var helt ok (så pass att man går upp i vikt) men inte lika bra som på båtarna i karibien. Finns två andra restauranger på hotellet som vi besökte. En italiensk och en Asiatisk som var si så där. Visst med reduserat pris helt ok. På det stora hela ett rätt så bra hotell men inget himmelrike. Testar nog ett annat nästa gång.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Magnus V
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Bäste Magnus V,

Vi försöker alltid att göra din resa oförglömmlig och vi hoppas att vi nästa gång kommer att leva upp till dina förväntning.

Vi hoppas att du kommer tillbaka och vi ser fram emot att se dig igen,

Med vänliga hälsningar,
H10 Conquistadors team

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Bästa läge i Playa de LAS America. Strandläge (men ingen egen badvänligt strand utanför hotellet) Dörrkontakt med fina strandpromenaden.

Hittills bästa maten på likvärdiga hotell. Omväxlande meny (hade halvpension, frukost/middag, utbyte mot lunch möjlig). Frukost fantastisk. Finns även all incl. att beställa. Vill man kan man utnyttja a la carte restauranger med prisreduktion. Kändes för en vecka inte behov av detta. Kanske lite stor restaurang men den fungerade helt ok. Har varit med om sämre på liknande hotell. Så godkänt men mysfaktorn fattas. Sitta ute är trevligt men ngt kallt i Jan. på kvällarna. På Frukosten fungerar det bra.

Aktivitetsledare som Tack och Lov INTE skriker hela dagen utan vi erbjuds på ett trevligt och sansat sätt olika aktiviteter ett antal ggr per dag. Inte hysteriskt utan genomtänkt och bra! Mitt på dan även möjlighet med liten danslektion med Show innan hur olika drinkar tillreds, provsmak om man önskade. Sen dansar man tillsammans om man vill.

Underhållning kvällstid, kan vara lite högt ljud och uppfattas störande? om man bor rakt under, men slutar runt 22.00.

Bra läge i Playan centralt men lugnt!

Gott om solsängar runt poler. Lite tätt här och var men fixar sig.

Här kommer min negativa kritik!
*Hissar, ja då är det bra att ha semester!

*Varmvatten/ lite otäckt att vattnet varierar i temperatur så kraftigt och hastigt. Kan plötsligt bli skållhett! Tänker på de som har småbarn!

*Gym!
Det som borde uppdateras och förbättras är deras gym! Är man intresserad och vill kunna nyttja så bör det ses över bättre. Fanns bra kondismaskiner samt en komminationsmaskin. Men bättre daglig översyn behövs. Saknar sedan ex Hantlar. Ytterligare träningsmaskiner vore en kvalitetshöjning. Brukar vara bättre standard på ett 4* hotell.

När vi checkade ut, hörde jag att man sa till ett par som checkade in, att vill ni ha vatten, gå till baren och fyll på de två flaskor som ni fick vid ankomsten till hotellet! Hade varit trevligt att inte, som vi gjorde, köpa och bära hem vårt eget vatten!!

Saknar
Kokare för vatten, -om man ex vill fixa lite kaffe/the på em på rummet.
Strykbräda/ strykjärn på rummet

Rumstips: Betala för havsutsikt! Priviligerade rum, dyrare men värt pengar
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack 134Zudden
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Bäste 134Zudden,

Vi hoppas att du kommer tillbaka och vi ser fram emot att se dig igen,

Med vänliga hälsningar,
H10 Conquistadors team

Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Hotellet är mycket bra. Ligger precis vid strandpromenaden. Vi har varit här för andra gången och är mycket nöjda. Maten är riktigt bra och halvpension räcker fint. Om barnen vill ha mat på lunchen går det att ära i poolbaren till rimliga priser eller ta en kort promenad till McDonalds. Visst finns det saker att förbättra. T.ex. nycklarna som hela tiden avmagnetiseras, men personalen är hjälpfull. På sina håll är hotellet något slitet men någon helrenovering behövs inte än på några år. En avkopplande vistelse i sin helhet.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack 574andreasf
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2017

Bäste Andreas F,

Vi är väldigt glada att du haft våra faciliteter och tjänster.

Vi hoppas att vi ses snart.

Hälsningar från alla team av H10 Conquistador!