Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Andreas F
Malmö, Sverige

Härlig avkoppling i solen

Omdöme om H10 Conquistador
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 nov. 2017från mobil enhet
Hotellet är mycket bra. Ligger precis vid strandpromenaden. Vi har varit här för andra gången och är mycket nöjda. Maten är riktigt bra och halvpension räcker fint. Om barnen vill ha mat på lunchen går det att ära i poolbaren till rimliga priser eller ta en kort promenad till McDonalds. Visst finns det saker att förbättra. T.ex. nycklarna som hela tiden avmagnetiseras, men personalen är hjälpfull. På sina håll är hotellet något slitet men någon helrenovering behövs inte än på några år. En avkopplande vistelse i sin helhet.
Datum för vistelsen: november 2017
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Anabel G, Director de Relaciones con ClientesH10 Conquistador, svarade på det här omdömet
Svarade 6 nov. 2017
Bäste Andreas F,

Tack så mycket för din åsikt och din feedback du gav oss. Din åsikt hjälper oss att bli bättre och att utvecklas.

1 960 kr
  • StayForLong
1.9 km från H10 Conquistador
Visa fler hotell i Playa de las Americas
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Detta 4-stjärniga hotell har mycket trevlig och tillmötesgående personal. Stor varierad frukost med löpande tillagning av bl.a. omeletter efter eget önskemål. Hotellet ligger vackert i anslutning till strandpromenaden med ca 10 min promenad till den fina stranden Playa de las Vistas. Stort poolområde för den som föredrar detta.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 827sunee
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2017

Bäste Sune E,

Omdömet skrevs 15 november 2016

Ett fantastiskt läge med härlig utsikt över havet och La Gomera. Trevlig strandpromenad för långa morgonturer. Kul att kolla in alla vågsurfare. Hotellet har bra restauranger och ett hörligt polområde.

Rumstips: våning 6-8
Datum för vistelsen: november 2016
Tack Per Ola L
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Bäste Per Ola L,

Vi är väldigt glada att du haft våra faciliteter och tjänster.

Vi hoppas att du kommer tillbaka och vi ser fram emot att se dig igen.

Med vänliga hälsningar,
H10 Conquistadors team

Omdömet skrevs 28 mars 2016

Vi hade ett Privilege rum, trevlig incheckning privat med champagne och en väldigt trevlig värdinna vid namn Evelyn som tog hand om oss på allra bästa sätt.
Rummet var fint och rent. Handdukar och badlakan byttes två gånger per dag, även badlakanet för solning byttes varje dag på rummet. Loungen toppen även där tog Evelyn tillsammans med Mihaela hand om oss på bästa sätt. Matsalen hade fint utbud dock ibland lite hög ljudnivå . Fina poler och mysigt spa. Hotellet ligger både nära havet och allt utbud i centrum, med rum mot havet så blev man inte störd av stadsljud över huvudtaget.

Rumstips: På våningarna högre upp hörs luftkonditioneringen mindre, rummen på havssidan är tystare
Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Hasse2016622
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016

Bäste Hasse2016622,

Tack för din kommentar om din vistelse på vårt hotell.

Vi är väldigt glada att du haft våra faciliteter, tjänster och Privilege Package.

Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Trodde att hotellet skulle vara fräschare. Frukosten var stor och bra,mkt att välja på. Champagne frukost varje morgon om du vill. Tyvärr bokas solstolarna upp av folk tidigt på morgonen, men för första gången har jag sett att regler som satts också följs. Badvakterna tog bort handdukar från solstolarna efter en timme om de legat orörda 👍🙌😁. För övrigt inget speciellt med det här hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack Carlingo_59
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2016

Käre Carina L,

Tack för din kommentar. Det är synd att du betygsätta oss med 3 poäng om du haft din semester.

Vi är glada att läsa du gillade vår frukost och våra solstolar bokningsregler .

Vi hoppas att se dig igen.

Hjärtliga hälsningar från H10 Conquistador Steam!

Omdömet skrevs 16 december 2015

Men sova var fruktansvärt i de dåliga sängarna, hade inte klarat 2 veckor. Badrumsdörren hade tätningslister så ingen luft kom in, trots det var nätet framför fläkten som startade när ljuset tändes helt igensatt. Bra mat, fina poler, en var uppvärmd. Bra läge vid strandpromenaden. Ingen info om matsalar när man kom, fick fråga på morgonen var man äter frukost.

Rumstips: Ena sidan har skugga hela dagen, känner inte till hur de andra rummen ser ut
Datum för vistelsen: december 2015
Tack Ulf H
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes på H10 Conquistador, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2015

Bäste Ulf H,

Tack så mycket din åsikt, vilket hjälper oss att förbättra vår service.