16 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-13
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-13
Agoda.com
SPARA 40 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-09
Priceline86 US$
Expedia.com88 US$
travelup.com116 US$
Omdömet skrevs 10 mars 2020

Jose frábær þjónn frábær þjónusta. 5 stjörnur hér frá mér. Allir brosandi allir að gera allt sitt besta.. þeir á húsum alla daga ég myndi vilja búa hér ef ég gæti.. geri það þegar ég er orðin stór. Bara æði.

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack 121ingah
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Toppenbra för hela familjen, passar både yngre barn och tonåringar. God mat och mycket att välja på i restaurangen (vi hade all inclusive), toppenservice, fina poolområden, rent och snyggt. Vi bodde i en härlig bungalow med solig uteplats, städning varje dag. En riktigt skön och avkopplande semester.

2  Tack annakorshoj
Omdömet skrevs 28 februari 2020

Fin omgivning, trevliga bungalows, god mat, jättebra service, trevlig personal, roliga aktiviteter, fina pooler, bra underhållning, städning varje dag, miljömedvetna, trevlig stad att promenera i och god stadsplanering
Jag rekommenderar det helhjärtat.

2  Tack 873ingera
Omdömet skrevs 25 februari 2020

Utmärkt mat och trevlig personal med mycket god sevice. Rent o fint o välstädade bungalows. Härliga pooler som städas varje dag. Nära till shopping och fina bad. Ett ställe att verkligen rekommendera.

2  Tack W208OZevaj
Omdömet skrevs 25 februari 2020

Jag är väldig nöjd.
Med många valmöjligheter och väldigt god mat.
Trevlig personal och bra service.
Fint boende och goda drinkar.
Det är nära till shopping och stor köpgata.
Fina stränder och bra promenadstråk.
Något jag varmt rekommenderar.

2  Tack J5329YKemmaj