Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Hotel Sir Anthony(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Europe Villa Cortes(Playa de las Americas)
  • Frukost ingår
  • Pool
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
  • Pool
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
  • Frukost ingår
  • Pool
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
  • Precis vid stranden
Mediterranean Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Green Garden Resort & Suites(Playa de las Americas)
galahotels.com
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Vi blev väl mottagna i receptionen, alla är väldigt serviceinriktade, riktigt lyxigt att kunna hyra stora badlakan, lägenheten var rymlig och fräsch. Varje dag bjuds det på olika menyer. Mycket fräsch och god mat. Vi är väldigt nöjda med vårt besök här och skulle mer än gärna återvända när möjlighet finns. Poolerna tillgodoser vårt behov. Hotellet ligger nära till affärer och till stranden

Tack Andreas K
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med underbar personal. Vi blev glatt överraskade över uppvaktningen på våra födelsedagar. Vi var 3 av 6 i vårt resesällskap som fyllde år under veckan som vi var här. Personligt brev med godis och dricka stod i vår bungalow när vi återvände från dagens utflykt.

Tack Jeanette K
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Underbart hotell med fantastisk service och underbar mat (olika teman varje dag, mycket uppskattat) . Vi är så nöjda oerhört barnvänligt, härliga pooler. Fina lägenheter som städas varje dag. Kan lätt rekommendera detta ställe!

Tack Anna H
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Låga hus med gräsytor skapar mysig och avslappnad atmosfär. Polerna närmast restaurangen var uppvärmda till en bra nivå, särskilt barnpoolen, vilket är skönt. En bit till sandstranden, men med barnen i barnvagn var det inget problem. Barnen stortrivdes. Personalen var fantastiskt tillmötesgående. Hjälpte till med alla frågor och funderingar. Särskilt Miguel och Diego i receptionen var jättebra att fråga och be om hjälp kring det mesta. Det hade inte varit samma resa om inte personalen hade varit så bra. Vi tyckte t ex sängarna var lite hårda i vår smak, men när vi frågade om extra bäddmadrasser ordnade de det på en gång till alla sängar. Hit åker vi gärna igen.

Tack jimalg2018
Omdömet skrevs 14 mars 2018

Bra plats för barnfamiljer, tack Emelie för bra underhållning för barnen varje dag!
Flera pooler både för barn och vuxna, och verkligen uppvärmda för en gång skull :)
Bra frukost och hjälpsam personal där hjälp för glutenintoleranta gäster fick ett särskiltq omhändertagande.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Patrik S