Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Läget är fantastiskt bra, nära till havet och härliga promenader. Desutom är det en lugn stämning på hela hotellet.
Ingen störande musik på hela poolområdet. På frukostbordet finns allt man kan önska sig.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Birgitta L
Alejandro C, Director General på Hotel Cleopatra Palace, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2019

Dear Birgitta L.

Thank you very much for your nice comments.

I am glad to know that you have enjoyed our services and attentions as much as our surroundings. We are situated in the middle of the Golden Mile, just by the main strip of south Tenerife, and next to the nicest sandy beach of the island.

We will be pleased to welcome you again in future visits to Tenerife.

Omdömet skrevs 23 april 2019

En fantastisk vecka har vi haft på detta underbara hotell ..jag firade min 60 årsdag och blev uppvaktad med tårta på frukostbuffén och vilken buffé det fanns allt du någonsin kan önska till frukost och det man inte visste att man ville ha t.om cava varje dag .
Hotellet är lugnt och har inte mycket underhållning det som finns är livemusik i baren på kvällen passade oss perfekt MEN du har hela mediterranean palace som granne och man får utnyttja alla deras aktiviteter ,liveband med dans på kvällen ,bada i poolen m.m. Så man får det bästa av två världar ..Vårt rum var stort med jätteterrass med egen liten pool med dusch ute , superfint med morgonsol.Lite annorlunda inne med dubbla handfat badkar och inglasad dusch inne i sovrummet och separat toalett med bidé ,morgonrock och tofflor ...roomservice dygnet runt .Läget är perfekt med stranden precis utanför och den fantastiska strandpromenaden ,på andra sidan finns ett stort köpcentrum med märkesaffärer och flera restauranger ,önskar verkligen att jag får chansen att komma tillbaka

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Anette W
Alejandro C, Director General på Hotel Cleopatra Palace, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2019

Dear Anette W.,

I would like to thank you for sharing your comments with other travelers.

We are truly happy to know that your stay with us was pleasant and that our staff was amazing for your 60th birthday.

Comments like this, give us the energy to continue working hard on all the improvements to show all our guest in future visits. I will transmit your comments to all departments.

It's really good news to know you are already planning to come back. We will be waiting for you with arms open!

Warmest Regards,

Omdömet skrevs 15 januari 2019

Magiskt hotell, värdskap i världsklass, suveränt matutbud, galamiddag på nyårsafton som saknar motstycke. Hotellet ligger nära till allt . Extra allt från start till mål. Vid utcheck bokade vi omedelbart en resa vid samma tid iår

Rumstips: Santa Cruz
Datum för vistelsen: december 2018
Tack Arne F
Alejandro C, Director General på Hotel Cleopatra Palace, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2019

Dear Arne F.,

Thank you very much for your nice comments.

I’m happy to know that you have enjoyed your visit and I would like to thank you for choosing us again for your holidays in Tenerife.

Comments like this, give us the energy to continue working hard on all the improvements to show all our guest in future visits. I will transmit your comments to all departments and we look forward to welcome you in our hotel soon.

Warmest regards,

Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Vi såg fram mot vistelsen på detta hotell men blev väldigt besvikna.
Rummet var väldigt slitet, glasskivan som var i nattduksbordet var helt borta från det ena nattduksbordet. Ur en annan glasskiva på ett bord var en stor flisa borta. Man såg att dörrarna var smutsiga. På toaletten luktade det fukt/ mögel. Några av dagarna hade städning inte utförts när vi kom tillbaka till rummet efter en dag på stranden, vid 15-17-tiden. Det var störigt då man helst inte vill att ngn städar rummet så sent och man vill vila. Det var väldigt kallt i rummet på nattetid.
Vi hade bokat halvpension. Frukosten var bra, men middagen var under all kritik. Helst smaklös mat, varken saltad eller pepprad var maten. det var mycket inriktat på engelsk mat var tydligt och det är ju inte känt för att vara den godaste maten tyvärr . Fisken som stektes på stekbordet var vid de allra flesta tillfällena ej genomstekt så den fick lämnas. Tur att det fanns bröd iallafall.
Nej, vi är riktigt besvikna och kommer inte komma tillbaka och kommer tyvärr ej heller rekommendera det till någon.
Läget för hotellet är däremot toppklass. Jättefint att bo så nära stranden.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Annsa1
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Hade en mycket bra vistelse på detta hotell . Det ligger precis intill stranden och har mycket att erbjuda i form av Spa,pool,restauranger ,barer . Arkitekturen i hotellområdet är mycket tilltalande och inbjudande . Vi fick ett rum nära hard Rock café och detta var ett litet minus då vi kunde höra bullret från restaurangen 24 timmar . I det stora hela så hade vi en underbar vistelse på Teneriffa !

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Anna B