“Väl värd ett besök”

Kök: Brittiskt
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Maten var superb. Härligt ställe man kan sitta både ute och inne. Hjälpsam, trevlig och kunnig personal. Maten vällagad och mycket trevligt upplagd. Rekommenderar varmt. Boka gärna bord. Det är fullsatt!

Datum för besöket: januari 2018
Tack Kaxemorris

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Här "ramlade" vi in en sen eftermiddag, lunchtime.
Hade bara öl på flaska, vi är ju vana vid fatöl på semestern ;)
Det blev Peroni :)
Maken åt fish and ships å den var serverad på en ärtpuré med en fantastisk tartarsås till de goa pommesen, frasig o god fisk.
För mig blev det ugnsbakat sidfläsk med hallon o portreduktion serverad på vitkål, spännande smaker! Det bara smälte i munnen!!
Mätta var vi men ville testa dessert dagens var Baileys cheesecake vi delade o det var tur! God men mastig.
Trevlig personal nu hade de ju inte mycket att göra på sena eftermiddagen så vi var bra uppassade.
Kommer nog testa äta här nån kväll här nästa gång vi kommer till Teneriffa.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 395Ceciliak
Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Bra service och trevlig lokal men maten var lite varierande. Mycket gott kött men pomme friten kunde varit bättre. Ostarna och dessert var väldigt goda med generösa portioner!

Datum för besöket: december 2017
Tack erikb995
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen efter ha läst omdömen i TripAdvisor och vi blev inte besvikna. Otrolig gott kött som serverades med goda tillbehör. Det som överraskade mest var personalen som i den rätt stora restaurangen verkade ha kul och serverade service i världsklass. Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: november 2017
Tack Maria G
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Väldigt bra restaurang med riktigt bra kött! Något tråkig och obrydd personal. Men den goda maten vägde upp för det!

Datum för besöket: november 2017
Tack Johan A

Resenärer som tittade på Empire Modern British Restaurant & Steak House tittade också på

Arona, Teneriffa

Playa de las Americas, Arona

Besökt Empire Modern British Restaurant & Steak House? Berätta vad du tyckte!