“Skön stämning”
Omdöme om Monkey Bravo Italia

Monkey Bravo Italia
Boka med
Monkey Bravo Italia har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 128 av 306 Restauranger i Playa de las Americas
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Avslappnad atmosfär med skön trubadur. Maten helt ok. Beställde lamm och pasta och pizza runt bordet och alla var nöjda och belåtna. Trevlig välkomnande personal och ett ställe man kunde softa på och känna sig helt nöjd. Inga problem att specialbeställa åt kräsna barn.

Tack Adam R
MonkeyBarTF, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bravo Italia, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Querido invitado,
Nos gustaría agradecerle por sus comentarios en Tripadvisor después de su visita al restaurante Monkey Group: Monkey Bravo Italia.

Nos complace saber que disfrutó su experiencia con nosotros.
Esperamos verte pronto.
Atentamente

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Med lite tveksamhet gick vi in i restaurangen. Några kvällar innan hade vi suttit där och drack bara. Den här gången valde vi att även äta. Maten var perfekt, gott och precis efter mitt önskemål fick jag min pizza som var utsökt. Bra service och trevlig personal förutom en som var trött på sitt jobb.
Shahryar

Tack Shahryar35
MonkeyBarTF, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bravo Italia, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Querido invitado.

Queremos agradecerle sus comentarios en Tripadvisor después de su visita al restaurante Monkey Group: Monkey Bravo Italia.

Nos complace saber que disfrutó su experiencia con nosotros.
Agradecemos su amable comentario con respecto a nuestro personal, servicio, comida
Esperamos volver a verlo pronto.

Saludos cordiales

Departamento de servicio al cliente

Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med live musik inredningen var väldigt mysig och servicen var bra.God mat med rejäla portioner vi tog pizza pasta och alla var nöjda mat utan krusiduller. Ett ställa att återkomma till för mysig miljö.

Tack Tina B
MonkeyBarTF, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bravo Italia, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2018

Dear Guest.

We want to thank you your comments on Tripadvisor after your visit to the restaurant Monkey Group: Monkey Bravo Italia.

We are glad to know that you enjoyed your experience with us.
We appreciate your kind comment regarding our staff, service , food
It will be a pleasure to welcome you soon to our island and to our Restaurants.

Kind Regards

Customer Service Department

Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Kan rekommendera denna restaurang med bra service. Åt lammracks som var perfekt tillagade, laxen var detsamma och kycklingen var super god. Till detta ett lokalt rödvin som smakade mera. Till dessert Tiramiso och kaffe.
Notan blev relativt hög men det var det värt.

Tack Johnny W
MonkeyBarTF, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bravo Italia, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Estimado cliente,
En primer lugar gracias por compartir con nosotros su opinión en TripAdvisor tras su visita a nuestro restaurante italiano, Monkey Bravo! Italia.
Nos complace saber que su experiencia fue positiva. Gracias por su recomendación. Esperamos verle pronto en nuestros restaurantes.
Reciba un cordial saludo,
Departamento de Atención al Cliente

Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Trevlig atmosfär & personal. Vi tog alla olika rätter & vi var mycket nöjda. Kycklingen kunde gått lite kortare i ugn bara. Ett ställe att återvända till.

Tack Zarah W

Estimado cliente,
Gracias pro su amable comentario en TripAdvisor tras su visita a nuestro restaurante italiano, Monkey Bravo! Italia. Nos complace saber que disfrutó de su experiencia con nosotros y esperamos verle pronto en nuestros restaurantes. Gracias por su recomendación.
Reciba un cordial saludo,
Departamento de Atención al Cliente.

Resenärer som tittade på Monkey Bravo Italia tittade också på

Los Cristianos, Arona

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Monkey Bravo Italia? Berätta vad du tyckte!