“Perfekt service, perfekt mat”
Omdöme om MIISHI Sushi Club

MIISHI Sushi Club
Rankad som nr 28 av 284 Restauranger i Playa de las Americas
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs mars 23 2016 från mobil enhet

När du varit på Mishi blir det aldrig detsamma när du slänger i dig en snabb lunchsushi hemma i Sverige igen. Här får du den mest utsökta sushin serverad. Ingen blaskig misosoppa så långt ögat når. Uppmärksam service och en varm sake att dricka. Våtvarma servetter att torka händerna på efter maten känns fräscht. Missa inte Mishi!

Tack Conneli

Omdömet skrevs mars 3 2016 från mobil enhet

Jag och min tjej besökte denna sushirestaurang under vår semester i fanabe. Detta då hon gillar sushi. Stället kändes som en riktig satsning med "showkitchen" och mycket personal. Vi var där en veckodag och det var rätt dött och lite stel stämning. Sushi var absolut okej men inget speciellt och överprisat. Ca 40 euro för två personer. Dock värt ett försök om man har pengar och vill köpa något mer exklusivt och möjligtvis på en fredagskväll då det kanske är mer folk.

Tack William K
Omdömet skrevs december 10 2015 från mobil enhet

Ett härligt ställe som ligger lite avskilt. Men väl värt ett besök.
Vi beställde in en plocktallrik för två personer. Alla rätter var riktigt goda och råvarorna kändes färska och fräscha. Trevlig personal och bra service!

Tack Daniel S
Omdömet skrevs februari 25 2015 från mobil enhet

Supergott, fräscht och trevlig miljö. Lugnt, gott om både personal o gäster. Vi provade en blandad sushi för två och en "crispy chicken" vilka båda infriade förväntningarna från bilderna på Ipaden på bordet.

Tack vinter00
Omdömet skrevs november 9 2013

Tripadvisorbetyget lockade oss till Miishi sushi Club som ligger lite dolt mitt i en småbåtshamn. Det var första gången vi provade Teppanyaki och vi blev positivt överraskade. Matshowen var underhållande för både vuxna och barn och maten var god. Det är kanske inget för den vrålhungriga - små rätter av kött, fisk, fågel och grönsaker efter eget önskemål. Det är ett trevligt sätt att umgås med andra restauranggäster eftersom man sitter runt samma stekområde. Vi hade tur med trevliga bordsgrannar vid båda våra besök.

• Atmosfär
Tack Titujo

Resenärer som tittade på MIISHI Sushi Club tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt MIISHI Sushi Club? Berätta vad du tyckte!