“Blandade intryck”

Sugar and Spices
Rankad som nr 22 av 298 Restauranger i Playa de las Americas
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En restaurang med väldigt god och vällagad mat och man kan få även lite (finare rätter) än vad som finns i dess närhet. Servitörerna var mycket service inriktade och trevliga men det dom förstörde helhetsintrycket var en lite yngre tjej som väl skulle vara hovmästare. Sällan man träffar på någon sådan som är så arrogant och nästan direkt otrevlig, Det gör att man inte går dit mera,

Tack pelle2017

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

God mat, fräscht och rent. Bland det godaste vi åt i området. Rekommenderas verkligen, lagom priset och kändes som bra råvaror. Värt priset.

Tack Alexbengtss
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Vi testade många restauranger under veckan och denna var den bästa. Fräscht restaurang och trevlig personal. Vi tog erbjudandet sirlion stek för 2 inklusive en flaska vin vilket var mycket gott och prisvärt.

Tack clarkmr
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

God mat, men personalen hade för mycket att göra så vi blev bortglömda mest hela tiden. Men alla var trevliga.

Tack Alexander B
Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Mycket bra, slutade med att barnen åt upp även de vuxnas mat, händer inte så ofta.. Prisvärt och mycket gott, vi åt kyckling, kött och pasta och alla rätter var väldigt omtyckta. Rekommenderas!

Tack BoomBoomKetchup

Resenärer som tittade på Sugar and Spices tittade också på

Arona, Teneriffa

Besökt Sugar and Spices? Berätta vad du tyckte!