Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Rummen är renoverade sedan ett par år tillbaka är fräscha och det finns Ac både i sovrum och vardagsrum. Ett stort plus i juniorsvit är dubbla badrum. Jättebra träning på fm med blandat yoga och högintensiv träning med svensk instruktör. Träningen var på taket och det var magisk utsikt. Frukosten är bra, beställ gärna omelett av kocken. Middagen är sådär, ganska smaklös. Välj rum mot poolen.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack gabriellar18
Omdömet skrevs 30 november 2020

Fint lägenhetshotell med bra pool och stora takterasser. Stor balkong med bekväma stolar och solfåtöljer. Uppfräschad lägenhet med bra pentry och badrum. På strandpromenaden och gator krävdes munskydd, så vi var under veckan mest på det fina hotellet. Frukosten och middagen brukar vara snäppet bättre, neddraget under omständighet. Gott om plats, absolut ingen trängsel. Kändes tryggt på hotellet.

Rumstips: Välj högt beläget rum, soligt eller skuggigt läge.
Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack messersmith2015
Gerardo Fernández, Director General på Hotel Coral Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2020

Dear client,
thank you for your kind review and comments, we look forward to see uyou back again

Omdömet skrevs 9 mars 2020 från mobil enhet

Mycket ren Hotel, bra personal ... stol stranden typ 600 m och underbar strandpromenad . Mat var durtvid stranden men ok stekta
Bästa mat finnes ju uppe små gatorna
Vi kommer hit ogen snart ... sönerna om 3 veckor

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack AMW284
CoralCalifornia, Director General på Hotel Coral Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2020

Dear client,
Thank you for your review and comments, we will take them in mind, we look forward to see you back soon.

Omdömet skrevs 8 mars 2020

Mycket trevlig service på hotellet. Flera i personalen som pratar ”skandinaviska”. Mycket bra frukostbuffé med stort urval. Trevligt poolområde även om det inte är så stort. Bra gym och bra träningsmöjligheter med några olika pass per dag med erfaren instruktör. Fina rum med bekväma sängar.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Ahappytraveller412

Dear client, thank you for your kind review and comments, we look forward to welcome you again to our hotel.

Omdömet skrevs 27 februari 2020

Vi har tillbringat ett antal gånger på detta hotell och från förra vistelsen år 2018 så har rummen fått ett rejält lyft med ny design och matchande möbler mycket trevligt och trivsamt.
Prime Lounge Suite rummen med solmöbler på balkongen skulle det vara bättre om det fanns en solsäng och en solstol i trä istället för två solstolar i trä.
Trevlig personal på hela hotellet och bra städning av rummen som vi alltid upplevt genom åren vi tillbringat på SunPrime Coral.

Rumstips: Prime Lounge Suite 2 rum, balkong mot poolområdet. Högt upp
Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack CapricornusXII
CoralCalifornia, Director General på Hotel Coral Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Dear client, we thank you for your loyalty and really expecto to see you back soon.