Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 november 2018

För att börja med det som faktiskt är positivt: Poolområdet är bra - riktigt bra, med en uppvärmd pool av totalt två stycken pooler.Gott om solbäddar...
Vårt rum var trevlig, om än väldigt litet, med poolutsikt. Personalen är jättetrevlig och gör verkligen sitt bästa!
Men... ljudet! Redan i receptionen möts man av ett irriterande, skärande, ekande ljud, som sedan finns överallt, förutom på det enskilda rummet, som tur är!
Ljudnivån i matsalen är i stort sett outhärdlig! Vi råkade hitta ett hörn, där vi märkte att även personalen åt... men även där var oljudet från andra gästers samtal, klirrande, skrapande stolar m.m. så fruktansvärt att vi åt så fort vi bara kunde för att komma därifrån.
Utbudet av mat är rikligt, men man vågar tydligen inte krydda alls. Det är också väldigt liten variation på rätterna. Det vin som ingår i all-inklusive-utbudet är knappt drickbart, men man har möjlighet att köpa bättre vin på flaska för ca 100 kr. Frågan är om maten och miljön är värd det? Nja, vi valde i alla fall att gå ut och äta på andra stället de flesta av kvällarna.
Barerna är tyvärr inte ett dugg bättre. Ber du om en drink med fler än tre ingredienser har de ingen aning om vad det är för något. I vilken annan bar som helst på Teneriffa (och resten av världen, för den delen...) vet de t ex vad en "Negroni" är, men inte här! Beställer du "Konjak" kan du få precis vad som helst, förutom just konjak. Spriten är också, liksom vinet, av väldigt dålig kvalitet...
Nej tack - aldrig mer Las Dalias för oss!

Datum för vistelsen: november 2018
Tack evalX1982MA
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Detta är vårt favorithotell på Teneriffa. Bra läge, bra rum, fantastisk personal och den generösaste All inclusive vi sett. Härligt poolområde och lagom mycket aktiviteter. Gymmet är lite spartanskt, men kompenseras av närheten till 15 km vacker strandpromenad. Vi väljer att uppgradera till lite dyrare rum högt upp och med balkong mot poolen. Väl värt pengarna.

Datum för vistelsen: december 2017
3  Tack Thure B
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

bra men sma rum och mycke buller i matsal och hog ljydnivo vid upptrade,trevlig personal och god mat,lite enformit om man ar har i 14 dagar som vi var.Trangt bland solsangarna och fanns inte alltid lediga men havet lag inte langt bort och dar fanns det gott om plats,Vi hade ett rum mot en gata sa mycke trafik och vasen svart att sova.men shoppings centrum nara sa mycke fanns nara hotellet och det var bra

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack marielouiseo906
Omdömet skrevs 28 februari 2017

Ganska slitet hotell men jättetrevlig, hjälpsam personal. Rätt trist, smaklös mat, livlig matsal. Utan personalen skulle inte hotellet vara någonting. En bit att gå till stranden, Nära till kommunikationer och ligger ca. 15min med taxi från flygplatsen, kostar ca. 250kr att åka enkel resa. Gångavstånd till Aqualand och Siampark.

Datum för vistelsen: februari 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Iberostar
Tack badkaret
Omdömet skrevs 29 december 2016

Vi bokade en resa med Solresor och valde Las Dalias pga rätt höga betyg här på Tripadvisor, jag mailade hotellet och bad om ett rum högt upp, skrev även att jag kunde betala lite extra, hotellet svarade på mailet och sa att dom skulle göra vad dom kunde. Vi anlände till hotellet och fick ett rum på första våningen (!), jag berättade att jag mailat och att vi önskade ett rum lite högre upp, vi fick då på 3:dje våning, lite bättre men inte bra då rummet var precis intill utomhusscenen. Vi gick ner dagen efter och bad om ett annat rum och fick då ett helt nyrenoverat rum på 9:e våningen, fantastisk utsikt och fint rum som var helt nytt.
Maten var sisådär som det brukar vara på all inclusive hotell, Sangrian var dock en av dom godaste jag druckit. Kaffet fick man be om speciellt om man ville ha kaffe från espresso maskinen, fick man det så var det bra. Jag kan nog säga att det är ett 3+ stjärnigt hotell enligt min rankning. Personal ok vissa jättetrevliga andra mindre trevliga.

Rumstips: Välj ett rum högt upp för att få fin utsikt!
Datum för vistelsen: november 2016
2  Tack Katarina_Trelleborg