Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Destinia.com
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Detta är vårt favorithotell på Teneriffa. Bra läge, bra rum, fantastisk personal och den generösaste All inclusive vi sett. Härligt poolområde och lagom mycket aktiviteter. Gymmet är lite spartanskt, men kompenseras av närheten till 15 km vacker strandpromenad. Vi väljer att uppgradera till lite dyrare rum högt upp och med balkong mot poolen. Väl värt pengarna.

Datum för vistelsen: december 2017
3  Tack Thure B
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

bra men sma rum och mycke buller i matsal och hog ljydnivo vid upptrade,trevlig personal och god mat,lite enformit om man ar har i 14 dagar som vi var.Trangt bland solsangarna och fanns inte alltid lediga men havet lag inte langt bort och dar fanns det gott om plats,Vi hade ett rum mot en gata sa mycke trafik och vasen svart att sova.men shoppings centrum nara sa mycke fanns nara hotellet och det var bra

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack marielouiseo906
Omdömet skrevs 28 februari 2017

Ganska slitet hotell men jättetrevlig, hjälpsam personal. Rätt trist, smaklös mat, livlig matsal. Utan personalen skulle inte hotellet vara någonting. En bit att gå till stranden, Nära till kommunikationer och ligger ca. 15min med taxi från flygplatsen, kostar ca. 250kr att åka enkel resa. Gångavstånd till Aqualand och Siampark.

Datum för vistelsen: februari 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Iberostar
Tack badkaret
Omdömet skrevs 29 december 2016

Vi bokade en resa med Solresor och valde Las Dalias pga rätt höga betyg här på Tripadvisor, jag mailade hotellet och bad om ett rum högt upp, skrev även att jag kunde betala lite extra, hotellet svarade på mailet och sa att dom skulle göra vad dom kunde. Vi anlände till hotellet och fick ett rum på första våningen (!), jag berättade att jag mailat och att vi önskade ett rum lite högre upp, vi fick då på 3:dje våning, lite bättre men inte bra då rummet var precis intill utomhusscenen. Vi gick ner dagen efter och bad om ett annat rum och fick då ett helt nyrenoverat rum på 9:e våningen, fantastisk utsikt och fint rum som var helt nytt.
Maten var sisådär som det brukar vara på all inclusive hotell, Sangrian var dock en av dom godaste jag druckit. Kaffet fick man be om speciellt om man ville ha kaffe från espresso maskinen, fick man det så var det bra. Jag kan nog säga att det är ett 3+ stjärnigt hotell enligt min rankning. Personal ok vissa jättetrevliga andra mindre trevliga.

Rumstips: Välj ett rum högt upp för att få fin utsikt!
Datum för vistelsen: november 2016
2  Tack Katarina_Trelleborg
Omdömet skrevs 17 december 2015 från mobil enhet

Trevlig personal, bra mat å goa drinkar. Hotellet har ett perfekt läge nära både shopping, barer å restauranger. Dom har öppnat en pooldel för endast vuxna som var perfekt för oss.... Rummen var ganska små men duger gott till den tiden man spenderar där. Hade ej betalt extra för rum mot poolen men fick det ändå. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack 186lindaa