4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
1 122 US$
View deal
Trip.com1 139 US$
ZenHotels.com
eDreams
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Vi var här förra året och då va allting super, detta år är det helt förändrat. Allt är typ samma med personal etc men nu är dom helt ointresserade av att hjälpa till och är inte tillmötesgående överhuvudtaget
Maten är katastrof

Mycket pensionärer som tränger sig och är idioter i baren, matsalen, ja överallt egentligen
Väldigt otrevlig personal, dock är tjejerna som har hand om aktiviteter väldigt trevliga och mysiga mot våra 2 tjejer
Vi bad om extramadrasser till sängarna men det har vi inte fått ännu, har gått 5 dagar sen vi sa till

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack JoakimDessewffy
ManagementPalmeras, Asist. Dir på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2019

Kära gäster,
tack för att du tog dig tid att publicera din kommentar på tripadvisor.com.
Ge oss möjligheten att be om ursäkt för de olägenheter som inträffade under din vistelse.
Vårt uppdrag är att du ska njuta av din semester i en trevlig och avslappnad atmosfär. Vi är ledsna att vi inte har lyckats i ditt fall.
Ändå uppskattar vi dina åsikter och kommentarer, eftersom konstruktiv kritik är det enda sättet att veta verkligheten och förbättra kvaliteten, tjänster såväl som faciliteter, för att undvika framtida klagomål av samma anledning som din.

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

3 Apr-17 april 201
Mycket bra hotell ligger centralt
Bra fräscht rum bra sängar bra toalett
Bodde mot omgivningarna med barer ok för mig som gillar musik som de spelade
slutade kl 24
Bra balkong med kvällsol
Väldigt stort utbud av mat både frukost och middag väldigt gott
Hade tom havregrynsgröt på morgonen
Städning varje dag och byte av handdukar
Bra pooler och solstolar o bra temp.i dessa 26C
Gratis första badhanduk sedan ny mot despostion
Bra underhållning och uppträdane på kvällarna

Datum för vistelsen: juli 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack csrlaxels
ManagementPalmeras, Asist. Dir på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2019

Kära gäster,

Tack så mycket för ditt betyg.
Vi hoppas att välkomna dig nästa gång.

Vänliga hälsninga

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Ett hotell som är lite mer än standard. Frukosten var mycket bra fanns ett stort utbud. Kaffet var ingen höjdare,men det fanns ett café på hotellet. Där var kaffet riktigt bra. Personalen var bra. Kan tänka mig att åka tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Lejon73
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Hotellet ligger på Playa de las Americas på södra Teneriffe. Det ligger alldeles nere vid strandpromenaden och havet. Mycket hög standard på rummen med utmärkta sängar. Flera trevliga barer både ute och inne med sköna sittmöjligheter och stora panoramafönster mot trädgården och havet. Trevlig, flerspråkig personal men ingen tala nordiska språk. Gästerna består av en internationell mix. WiFi i offentliga utrymmen.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Kia0602
ManagementPalmeras, Asistente Dirección på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2018

Kära kunder

Tack så mycket för dina kommentarer på din semester på vårt hotell.
Vi antar att du inte heller talar spanska i ditt land. Huvudspråken är täckta i vårt hotell.
Vi beklagar att svensken är inte en av dem.

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Entré o lobby är jättefin. Mycket trevlig personal i receptionen. Bra parkeringsmöjligheter.
Rummen ganska slitna och sängarna inte så sköna.
Frukostbuffé stor men med lite skolbespisningskänsla.
Poolområde fint och mycket solstolar.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack annarZ9097NY
ManagementPalmeras, Asistente Dirección - Ana Martín på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

kära Anna,

Tack så mycket för din poäng och för dina kommentarer.
Med vänliga hälsningar,