3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
1 122 US$
View deal
Trip.com1 139 US$
ZenHotels.com
eDreams
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

3 Apr-17 april 201
Mycket bra hotell ligger centralt
Bra fräscht rum bra sängar bra toalett
Bodde mot omgivningarna med barer ok för mig som gillar musik som de spelade
slutade kl 24
Bra balkong med kvällsol
Väldigt stort utbud av mat både frukost och middag väldigt gott
Hade tom havregrynsgröt på morgonen
Städning varje dag och byte av handdukar
Bra pooler och solstolar o bra temp.i dessa 26C
Gratis första badhanduk sedan ny mot despostion
Bra underhållning och uppträdane på kvällarna

Datum för vistelsen: juli 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack csrlaxels
ManagementPalmeras, Asist. Dir på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2019

Kära gäster,

Tack så mycket för ditt betyg.
Vi hoppas att välkomna dig nästa gång.

Vänliga hälsninga

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Ett hotell som är lite mer än standard. Frukosten var mycket bra fanns ett stort utbud. Kaffet var ingen höjdare,men det fanns ett café på hotellet. Där var kaffet riktigt bra. Personalen var bra. Kan tänka mig att åka tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Lejon73
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Hotellet ligger på Playa de las Americas på södra Teneriffe. Det ligger alldeles nere vid strandpromenaden och havet. Mycket hög standard på rummen med utmärkta sängar. Flera trevliga barer både ute och inne med sköna sittmöjligheter och stora panoramafönster mot trädgården och havet. Trevlig, flerspråkig personal men ingen tala nordiska språk. Gästerna består av en internationell mix. WiFi i offentliga utrymmen.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Kia0602
ManagementPalmeras, Asistente Dirección på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2018

Kära kunder

Tack så mycket för dina kommentarer på din semester på vårt hotell.
Vi antar att du inte heller talar spanska i ditt land. Huvudspråken är täckta i vårt hotell.
Vi beklagar att svensken är inte en av dem.

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Entré o lobby är jättefin. Mycket trevlig personal i receptionen. Bra parkeringsmöjligheter.
Rummen ganska slitna och sängarna inte så sköna.
Frukostbuffé stor men med lite skolbespisningskänsla.
Poolområde fint och mycket solstolar.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack annarZ9097NY
ManagementPalmeras, Asistente Dirección - Ana Martín på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

kära Anna,

Tack så mycket för din poäng och för dina kommentarer.
Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 14 december 2017

Rummen var bra,städningen på rummen var väldigt bra sängar var lite för hårda hade kanske varit bra med en bäddmadrass. Vi bodde på första våningen mot en tvärgata, ganska så mycket liv på kvällen, hotellets service var väldigt bra på alla platser.Hyfsad underhållning där det var lokala förmågor som uppträde. Maten och frukosten var både väldigt bra med mycket att välja på, härligt poolområde med servering och bar, nära till strandpromenaden. Över lag så kan jag verkligen rekommendera detta hotell.

Rumstips: Ska jag åka ditt igen så skulle jag välja ett rum mot poolområdet och havet.
Datum för vistelsen: december 2017
Tack B-H1963
ManagementPalmeras, Asistente Dirección - Ana Martín på H10 Las Palmeras, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2017

beräknade B-H1963
Tack så mycket för dina kommentarer
God jul