2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-14
Boka nu, betala på plats
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-15
Agoda.com
SPARA 42 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-10
Expedia.com84 US$
travelup.com113 US$
Omdömet skrevs 13 november 2018 från mobil enhet

Rum på elfte våningen med en fantastisk vy ut över havet med La Gomera i fjärran. Bra rum och servis, serverades färsk frukt tex. Helt oklanderlig städning och trevlig personal. Okey frukost dock lite slamrig matsal, man borde göra något åt akustiken. Hotellet rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack connyw952
Omdömet skrevs 4 december 2017

Vi hade hotell med frukost som var mycket bra, stort utbud. Det gick också att äta middag där, men då vi alltid åt utanför hotellet vet jag inte hur maten var.Varje kväll var det någon form av show (gratis),med olika teman varje kväll, t.ex ABBA (två tjejer sjöng ABBA-sånger), dansuppvisning, magiker, m.m. Hotellet ligger c:a 10 minuters promenad från någon av stränderna, men det finns en pool på hotellområdet. Trevlig hotellpersonal.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Neta52
Omdömet skrevs 9 maj 2017

Perfekt läge, nära arena.
Maten var bra och varierad. Funkade för allergiker
Städningen var och personalen trevlig.
Litet gym, klassiskt hotell gym med cykel, löpband och crosstrainer samt lite hantlar.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack bengtpeterl
Omdömet skrevs 17 februari 2017

Var på oro negro februari vecka 6. Helt toppen bodde på 9 våningen. I ett trebäddsrum
två vuxna och en tonårsdotter. Fint rum med tv, aricond, och en strålande utsikt. Städningen och handduks byte varje dag. Vi var mycket nöjda med vår semester. Frukosten som ingick i priset var helt underbar. Allt fanns och man kunde även få enklare rätter lagade medan man väntade.

Rumstips: Du hyr handdukar till solstolarna av badvakten
Datum för vistelsen: februari 2017
Tack 602hansg
CataloniaOroNegro, Relación Clientes på Catalonia Oro Negro, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2017

Dear Guest,
Thank you very much for sharing your experience about your accomodation at Catalonia Oro Negro Hotel.
We are delighted to know that you enjoyed your stay and that the hotel fulfilled your expectations. Your comments are esteemed and they will certainly be shared with our team.
Thank you once again for taking the time to provide us with your valuable feedback and we look forward to host you again.
Kindest regards,
Catalonia Oro Negro Team.

Omdömet skrevs 16 februari 2016

Det var jätte dålig service, vi var i första våning på hotellet och vi kunde inte sova på natten, p.g.a de hade ett show varje natt, och störde folk med rösten.
Från solfaktor fick vi information att hotellet har gratis WiFi , men det var inte så.
Det fanns ingen representant från solfaktor som informerar kunder.

Datum för vistelsen: februari 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Solfaktor
Tack 007rajermor