Omdömet skrevs 9 januari 2017

Ett mycket bra läge på hotellet, vi hade rum 916 och hade sol på vår balkong hela dagen. Poolen var kallare än havet och för att få en plats där var man tvungen att `boka`med en handduk direkt på morgonen. Vi valde havet och balkongen att sola på istället. Solstolar kostar 5 euro/dag.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack kickij_13
Omdömet skrevs 5 december 2016

Exempel: Hotellet hade tre serveringslokaler ( restauranger) förmodligen samma kök !
Vid ett tillfälle annonserades att det skulle vara amerikansk middag! Vi gick dit ock kollade dagen före, och fick bekräftat att så var fallet ! När vi kom för att äta ett riktigt
köttstycke ala Amerika, fick vi en "fläsk-kotlett" tunn och dåligt styckad, med ben-bitar
kvar i kotletten ?

Rumstips: Avstå från detta hotell ! Inte värt en flygresa på 2 x 5 timmar !
Datum för vistelsen: november 2016
Tack _christer_byttner
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Vi bodde i tvåbäddsrum med pentry, två balkonger med utsikt mot havet. Bra läge till både pool och strand, perfekt att göra egen frukost och lunch och ta en siesta då solen är som starkast. Rent o fräscht men uruselt Wifi.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack KarinL908
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Wifi funkar ej på rummet bara i lobbyn vilket var trist, wc skulle behövas renoveras. Hotellet ligger på bra plats nära till stranden och små butiket m.m och mat ställena är åxå bra,nära till utegångslivet på kvällarna fina vyer

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Johan g
Omdömet skrevs 22 april 2016

Ett mellanklasshotell, varken mer eller mindre. Servicen var ok. Frukosten var mycket bra. Se till att ligga i startgroparna exakt klockan 8.30 på morgonen, annars blir det svårt att få någon solsäng vid poolen då alla springer ut som på en given signal och lägger ut sina handdukar. Tröttsamt var också att varje dag behöva lyssna på en ung tjej som kallade sig solskyddsrådgivare... Blir bara pinsamt när en ung tjej ska tala om för (mestadels pensionärer) hotellets gäster hur de ska skydda sig mot solen. Givetvis genom att köpa de fantastiska aloe vera produkter hon sålde...
Hotellets läge är bra, nära centrum och precis vid stranden.
Lunch åt vi ett par gånger på hotellet, inget att rekommendera. Sängarna var sköna. Städningen hade mer att önska, endast rena lakan en gång i veckan. Handdukar byttes var tredje eller fjärde dag, kunde varit betydligt oftare. Sammantaget får hotellet en knapp trea i betyg från oss. Det är inget hotell vi kommer att återvända till.

Rumstips: Uppgradera till tvårumssvit, de har bättre standard.
Datum för vistelsen: mars 2016
1  Tack CatharinaK
Sarah K, Guest Relations Manager på Palm Beach Club, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016

Thank you for your review of your stay - we hope that you will visit us again in future.

Palm Beach Tenerife