“Bästa stället!!!”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Hit måste ni gå! Fantastisk mat och personal! Bra priser 10 euro för en rejäl köttbit! Gå inte bara förbi utan ta en lunch tapas!

1  Tack NickePe

Omdömet skrevs 22 december 2017

Vi var där och åt tapas det var jättegott, bra pris och trevlig personal. Mycket olika rätter att välja på.

Tack weines2017
Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, bra service men framför allt mycket god mat. Vi åt grillad havsabborre och insaltad guldbrax, den senare tände dom eld på och det är ju alltid coolt.

Tack Elin E
Omdömet skrevs 16 november 2017

Litet mysigt ställe. Trevlig personal. God mat, äter gärna tapas där. Fin plats uppe på en höjd och med fin utsikt över havet och solnedgången.

Tack Britt-Marie S
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Många restauranger att välja på men glad att det blev denna. Mycket nöjda med både havsabborre och Paella. Humana priser.

Tack Ulrika S

Resenärer som tittade på The Castle Pub and Tapas Bar tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa
Playa de las Americas, Teneriffa

Los Cristianos, Arona
Costa Adeje, Adeje

Besökt The Castle Pub and Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!