“Bästa stället!!!”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Hit måste ni gå! Fantastisk mat och personal! Bra priser 10 euro för en rejäl köttbit! Gå inte bara förbi utan ta en lunch tapas!

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack NickePe

Omdömet skrevs 22 december 2017

Vi var där och åt tapas det var jättegott, bra pris och trevlig personal. Mycket olika rätter att välja på.

Datum för besöket: december 2017
Tack weines2017
Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, bra service men framför allt mycket god mat. Vi åt grillad havsabborre och insaltad guldbrax, den senare tände dom eld på och det är ju alltid coolt.

Datum för besöket: november 2017
Tack Elin E
Omdömet skrevs 16 november 2017

Litet mysigt ställe. Trevlig personal. God mat, äter gärna tapas där. Fin plats uppe på en höjd och med fin utsikt över havet och solnedgången.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Britt-Marie S
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Många restauranger att välja på men glad att det blev denna. Mycket nöjda med både havsabborre och Paella. Humana priser.

Datum för besöket: november 2017
Tack UllisS1970

Resenärer som tittade på The Castle Pub and Tapas Bar tittade också på

Teneriffa, Kanarieöarna

Besökt The Castle Pub and Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!