“Mat och flamenco på samma gång”
Omdöme om Embrujo

Embrujo
Rankad som nr 110 av 310 Restauranger i Playa de las Americas
Kök: Spanskt
Bra för: Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar

En trevlig kväll med fin underhållning, flamenco och sång samt god mat. Åt en härlig plankstek med ett gott vin.

Datum för besöket: november 2018
Tack Hasse2016
GourmetlandGroup, Director Comercial på Embrujo, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tak!

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Jag beställde en stor kött biff som jag skulle dela med en vänn.. Och det tog ca en timme att få maten. Och när jag skulle börja äta så var hela biffen Råå. Biffen hade max varit 10 seckunder på grillen

Datum för besöket: mars 2018
Tack Tommy H
Gourmetland R, Director Comercial på Embrujo, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Vi beklagar att din måltid inte har varit tillfredsställande, att prata med chefen är en bra lösning i dessa fall, din åsikt är viktig, tack!

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Beställde in 1kg nötkött för 2 pers medium tog 45 min och när maten kom var köttet rått bad om att få det vel done och det tog 10 min till och det var medium rare blodigt och det var mycket fett på bitarna och ett stort ben det blev ca 150gram kött på var när vi delade inte alls värt pengarna och hög flamencko musik ingen ro att äta

Datum för besöket: mars 2018
Tack Andre Adden S

Vi beklagar att ditt besök inte har varit tillfredsställande, att prata med chefen är det bästa sättet att lösa problemet, din åsikt är viktig, tack!

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Besökte den här restaurangen 2 gånger under våra 2 veckor. Åt grillade oxfilespett, tapas och sotgrillad kyckling. Tapas var riktigt goda.Fin musik och flamencoshow.

Datum för besöket: februari 2018
Tack majsan2017
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var 7st i sällskapet, gammal som ung. Wienerschnitzel urkass, kyckling tapas och oxfilé riktigt bra. Barnens pizza och spaghetti bolognese gick inte misslyckas med. Dock blir du bortglömd av personalen, ingen känsla för service. Tråkigt då andra restauranger i närområdet håller hög servicenivå

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Johan E

Resenärer som tittade på Embrujo tittade också på

Playa de las Americas, Arona

Besökt Embrujo? Berätta vad du tyckte!