“Besti thailenski staðurinn á tene!”
Omdöme om Thai Botanico

Thai Botanico
Rankad som nr 11 av 306 Restauranger i Playa de las Americas
Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 november 2017

Fáranlega góður thailenskur matur. Fékk mér satay kjúkling og svo massama sem var geðveikt gott! Myndi klárlega fara þangað aftur! Almennilegt starfsfólk og bara kózý stemming :)

Tack Birta J

Omdömet skrevs 12 november 2017

En mysig restaurang där det både finns fantastisk service och riktigt god mat. Tack vare TripAdvisor hittade vi hit i början på veckan och vi blev så nöjda att vi valde att komma tillbaka vår sista kväll. De vegetariska vårrullarna var helt perfekta som förrätt. Anka i curry var makens favorit medan jag älskade de wokade grönsakerna. Och om ni ska prova på en efterrätt - sorbeten (utan alkohol) var himmelsk!
Priset inte illa heller måste jag säga! Vi var så nöjda!
OBS! De har, helt förståeligt, mycket att göra så var beredda på att man kan få vänta några minuter om ni inte bokar bord :)

Tack Sandra A
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig och service minded personal. Pad thaien var inget att skryta med, smakade mest ketchup. Kyckling i peppar och vitlök var god med lite sting i, riset vara bara OK.

Tack Caroline S
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Utmärkt Thai restaurang. Många olika rätter. Vi åt Wokrätter - biff i sås med bl a cashewnötter, grönsaker mm samt räkor i sötsur sås. Grönsakerna precis lagom wokade, fräscha och krispiga. Personalen snabb och uppmärksam. Vi satt inomhus och njöt av luftkonditioneringen, medan andra gäster föredrog den 35 gradiga värmen från Saharavindar som attackerade Teneriffa den 16 april!!

Tack Bo H
Omdömet skrevs 15 mars 2017

Trevligt bemötande redan från början. Många rätter att välja på och det finns säkert något som passar alla. Snabb service och glada leenden hela tiden. Mycket god mat och den var varm när den serverades.

Tack Hasse2016

Resenärer som tittade på Thai Botanico tittade också på

Los Cristianos, Arona
Arona, Teneriffa

Playa de las Americas, Teneriffa
Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Thai Botanico? Berätta vad du tyckte!