“Monica gjorde vår kväll”
Omdöme om Imperial Tai-Pan

Imperial Tai-Pan
Rankad som nr 5 av 293 Restauranger i Playa de las Americas
Bra för: Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Efter ett par dagar hittade vi äntligen en mysig och trevlig restaurang med smakrik mat
Vå återkom till denna restaurang 3 av våra sista dagar
Vi blev väldigt fint mottagna av vår super trevliga och hjälpsamma servitris Monica
Jag jobbar själv inom restaurang och vet vad BRA
Servis innebär Toppen tjej

Tack Kerstin696
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 251)

Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Läste på att TA att detta var en bra resturang.
Bra och trevlig personal, rejält med mat, stort plus för detta!
17€ för en rätt som i menyn framstod som en läckerhet med fisk och skaldjur, men som när den kom på bordet var under nivån du får serverat i vilken Thai Street Food som helst, och då till en bråkdel av priset.
Ska sägas att två personer åt samma rätt, båda ger samma omdöme, och sätter därför ett lågt betyg på nöjd/€

Tack Bridgeguardian
JulieVenture1, Guest Relations Manager på Imperial Tai-Pan, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

We are pleased to hear you enjoyed our friendly service and plentiful food. We have lots of alternative dishes on our menu for you to try hopefully next time you visit. Kind Regards Imperial Tai-Pan team

Omdömet skrevs 15 januari 2020

Detta är en av våra favoritrestauranger. Vi kommer alltid tillbaka. Inte bara för bra mat utan även för personalen. Servitören HONG får alla att känna sig hemmastadda. Alla vill skaka hans hand när de går. Det betyder minst lika mycket som mat och dryck.

2  Tack Monica F
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Mycket god mat med bra smaker.
Inga inkastare behövs här. Kan vara bra att boka bord. Man kan även passa på att titta på fontän spelet som ligger precis utanför med start ca kl 21.

Tack 398henrikr
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Mycket bra bemötande och väldigt väldigt bra service, servisen va runt bordet och håll stenkoll under hela middagen
Maten var god, kanske inte den mest smakrikaste maten men ändå god och väldigt fräsch
Vi kommer att komma tillbaka

Datum för besöket: december 2019
Tack JoakimDessewffy
JulieVenture1, Guest Relations Manager på Imperial Tai-Pan, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Many thanks for your comments, we are pleased to hear you enjoyed the high standards of service and our fresh food. We hope to see you again!

Resenärer som tittade på Imperial Tai-Pan tittade också på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Besökt Imperial Tai-Pan? Berätta vad du tyckte!