“Delade åsikter.”

Rankad som nr 10 av 285 Restauranger i Playa de las Americas
Bra för: Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juli 3 2017 från mobil enhet

Vi var sex st som åt, två valde sushi, en nudlar o tre st friterade kycklingstrimlor. Sushiätarna tyckte sushin var knappt godkänd, nudelätaren nöjd o kycklingätarna jättenöjda! Trevlig lokal o personal, kommer att besökas igen!

Tack Margan50

Omdömet skrevs mars 23 2017

Ett perfekt ställe för alla som gillar asiatisk mat (det finns även annat). Bra och trevlig service i fina lokaler samt prisvärt.

Tack Hasse2016
Omdömet skrevs november 20 2016 från mobil enhet

Beställde japanskt med kock som lagar maten på platta vid bordet .
Detta var en totalupplevelse med underbar mat och underbar personal !!!
Sushi i toppklass !
Och väldigt trevligt
En totalupplevelse god mat och trevlig miljö .
Detta var så gott så vi gick hit en kväll ytterligare ,
Med vanligt bord och service .
Åt suchi och anka , även denna gång toppen .
Denna resturang är bara toppen .
Thomas

Tack Thomas N
Omdömet skrevs november 2 2016

Vi hade inte bokat bord men fick ett bord eftersom vi var ganska tidiga. Vi dim sum till förrätt och flera olika kinesiska varmrätter. Bra kvalitet på maten och service, atmosfären var också trevlig.

Tack Expedition_Life
Omdömet skrevs oktober 28 2016 från mobil enhet

God mat och bra service! rekommenderas verkligen om en är sugen på asiatiskt. Sushin va supergod, fanns även tofu för oss vegetarianer!

Tack Frida B

Resenärer som tittade på Imperial Tai-Pan tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Imperial Tai-Pan? Berätta vad du tyckte!