“En toppenrestaurang med fantastisk god mat”
Omdöme om Imperial Tai-Pan

Imperial Tai-Pan
Rankad som nr 14 av 298 Restauranger i Playa de las Americas
Bra för: Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 mars 2017

Ett perfekt ställe för alla som gillar asiatisk mat (det finns även annat). Bra och trevlig service i fina lokaler samt prisvärt.

Tack Hasse2016

Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

Beställde japanskt med kock som lagar maten på platta vid bordet .
Detta var en totalupplevelse med underbar mat och underbar personal !!!
Sushi i toppklass !
Och väldigt trevligt
En totalupplevelse god mat och trevlig miljö .
Detta var så gott så vi gick hit en kväll ytterligare ,
Med vanligt bord och service .
Åt suchi och anka , även denna gång toppen .
Denna resturang är bara toppen .
Thomas

Tack Thomas N
Omdömet skrevs 2 november 2016

Vi hade inte bokat bord men fick ett bord eftersom vi var ganska tidiga. Vi dim sum till förrätt och flera olika kinesiska varmrätter. Bra kvalitet på maten och service, atmosfären var också trevlig.

Tack Expedition_Life
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

God mat och bra service! rekommenderas verkligen om en är sugen på asiatiskt. Sushin va supergod, fanns även tofu för oss vegetarianer!

Tack Frida B
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Andra kvällen i Teneriffa och vi bestämde oss för thaimat. Vi blev placerad i vad som kunde tyckas vara mitt på golvet, med mycket bråk från andra bord (där kockarna lagade mat och hade show) och mycket spring av 10-15? Olika servitörer. Maten däremot var helt fantastisk. Vi åt vårrullar till förrätt, friterad kyckling med ris och nudlar till varmrätt och friterad banan till dessert. 2 personer med 3-rätters till ca 65 euro var absolut värt.

Absolut att rekommendera, men pröva få ett bord ute eller inne till vänster.

3  Tack Mattias E

Resenärer som tittade på Imperial Tai-Pan tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Imperial Tai-Pan? Berätta vad du tyckte!