“God japank och thailändsk mat”

Teppanyaki Oriental Garden
Rankad som nr 77 av 285 Restauranger i Playa de las Americas
Bra för: Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs januari 9 2017

Bra service, trevligt ställe, trevlig personal, bra pris och mycket gott att välja på. En portion ris hade räckt gott och väl till två personer.

Tack Kicki J
gourmetland, Director Comercial på Teppanyaki Oriental Garden, svarade på det här omdömetSvarade januari 26 2017

gracias por su comentario esperamos volver a verles .

Omdömet skrevs oktober 31 2016

Fin inrednig och atmosfär men maten smakade som unclebens swet and souer som man köper i mataffären hade nog väntat mig lite mer fusion - ölen var jättegod och nanbrödet smakade bra det fins ganska många olika rätter så kanske skulle jag ha valt något annat men fusion är ju fusion goda ambitioner att skapa någon ny blandad smak men jag föredrar nog gammal hederlig kinamat.

Tack Tomas L
gourmetland, Director Comercial på Teppanyaki Oriental Garden, svarade på det här omdömetSvarade januari 3 2017

gracias por su comentario

Omdömet skrevs oktober 25 2016 från mobil enhet

Möttes av mycket trevlig personal som ordande snabbt ett bord till oss. Maten var överraskande bra som passade bra för hela familjen. Bra priser på maten. Dock lite trist belysning i restaurangen. Kan absolut rekommenderas

Tack Ragnheidur G

gracias por su comentario

Omdömet skrevs april 24 2016 från mobil enhet

Tre vuxna en baby besökte detta ställe. Åt bl.a. Sönderkoka räkor i smaklös vitlök. En anka med kinesiska pannkakor som hade fått höga poäng om man sluppit vänta 10 min på mer sås. Dålig service

Tack Lotta W
gourmetland, Director Comercial på Teppanyaki Oriental Garden, svarade på det här omdömetSvarade april 28 2016

le pido disculpas hablaremos con el encargado

Omdömet skrevs mars 23 2016 från mobil enhet

Det här blev ett restaurangbesök som definitivt kostade mer än det smakade... Den ena rätten, kyckling i någon indisk sås med bl a mynta var okey men inte så mycket mer medan rätten med räkor i sötsur sås var en riktigt vidrig historia! Den friterade smeten (antar att det var det...) runt räkorna hade löst upp sig i den alldeles för söta såsen och blev till en geggig sörja. Man behöver inte ens vara utbildad kock för att förstå att det är det som händer när man blandar ner något friterat i sås!
Servicen var visserligen snabb men utan något som helst engagemang. Att det mesta av maten låg kvar på tallriken när vi bad om notan noterades inte ens...

Tack Maude V
gourmetland, Director Comercial på Teppanyaki Oriental Garden, svarade på det här omdömetSvarade mars 28 2016

gracias por su comentario esperamos volver a verles .

Resenärer som tittade på Teppanyaki Oriental Garden tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Teppanyaki Oriental Garden? Berätta vad du tyckte!