“Inget att rekommendera”
Omdöme om Meson Castellano

Meson Castellano
Rankad som nr 86 av 306 Restauranger i Playa de las Americas
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Personalen ansträngde sig men köket lämnade en del i övrigt att önska. Vi åt kanin, kyckling och blåmusslor. Av dessa var musslorna helt OK, men vi var besvikna på både kanin och kyckling. De serverades båda helt ensamma på sina tallrikar, utan minsta garnering utöver den sky som smetats runt. Kycklingen var dessutom okryddad och smaklös. Torftigt och oaptitligt för en restaurang i denna prisklass.

Tack Patric K

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Sådär, inget man går till igen, väldigt stressad personal, maten var smaklös förrätt med rå oxfilé kostade 53 euro för några tunna skivor. Ingen verkade bry sig om kunderna. Sorry .

Tack Åke S
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Super nice food, Outstanding wines and very kind staff. Five stars
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi har varit här 6 år i rad. Alltid nöjda. Genuin spansk restaurang med hemtrevlig inredning.

Tack Jeanette W
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Super nice !! The meat is excellent . Spansk mysig restaurang med goda tapas och utmärkt kött .. vinlistan är kanonbra !

Tack Johan L
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Affär som har allt så som färska, kokta eller frysta skaldjur, delikatesser av ostar och kött, ja allt gott som man kan tänka sig. Bra priser och trevlig personal

Tack Manette R

Resenärer som tittade på Meson Castellano tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Meson Castellano? Berätta vad du tyckte!