“Bra smakrik mat, vi var tre”
Omdöme om Mr Singh

Mr Singh
Boka bord
lör 19/9
20:00
Rankad som nr 2 av 293 Restauranger i Playa de las Americas
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Bra smakrik mat, vi var tre personer som åt och tog med oss dogiebag hem. Provade några olika kycklingrätter. Allt var

Datum för besöket: februari 2020
Tack pasisimola

Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Underbar mat med generösa tallrikar. Mycket trevlig personal som alltid såg till att man hade det bra under middagen. Vi var supernöjda med vår vistelse. Varma rekommendationer!

Datum för besöket: februari 2020
Tack emebjo
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Den här indiska lilla pärla åt vi gott på. Vi hade alla 5 i sällskapet olika rätter och vi hade inget att anmärka på.

Bra hjälpsam personal när vi beställde,
Något överlägsna och dryga men kanske som indier är...

Tack Jimmy J
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Har ätit på många av LAS americas indier
Denna är den bästa hittills enligt mig, vi beställde in tre olika rätter och alla var fantastiskt goda likaså bröden.
Kan verkligen rekommendera denna.
Och kommer absolut komma tillbaka för att pröva med från menyn

Tack niklasasberg
Omdömet skrevs 23 januari 2020

Indisk. Vi åt här i slutet av vår tre veckor långa vistelse, annars hade det blivit många fler besök. Mycket god mat och personalens bemötande var toppen. Missa inte att gå hit

Tack Bissemy

Resenärer som tittade på Mr Singh tittade också på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Besökt Mr Singh? Berätta vad du tyckte!