“Gott och trevligt”

Tony Roma's
Rankad som nr 136 av 295 Restauranger i Playa de las Americas
Kök: Amerikanskt
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Åt mycket god mat, åt Fried shrimp, och Chicken fajitas. Hela familjen var nöjd och vi hade en väldigt trevlig servitör.

Tack 2015Cathrine

Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Vi var två vuxna och två barn (4 och 9 år) som spontant hamnade på detta ställe för lunch. Blev positivt överraskade av den snabba och proffsiga servicen, personalens glada bemötande mot barnen och den goda maten som vi fick in!!! Lökringarna är verkligen något utöver det vanliga!

Tack sunflowerjennie
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Perfekt tillagade ribbs, tyvärr saknade jag lite sås, coleslaw salladen lämnade en del att önska. Men ribbsen och servicen vägde upp.

Tack Jibj78
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt friterad lök till förrätt. Huvudrätten bestod av ribs och pommes. Ribsen smalt i munnen. Mycket möra och goda. Tog en Rioja till som var riktigt bra. Mycket trevligt bemötande.

Tack Roger P
Omdömet skrevs 12 januari 2017

Tony Roma¨s har goda ribs (även om Texas Longhorn har bättre!). Ganska bra och trevlig service. En nackdel var att vår vegan fick köpa en kötträtt utan kött till fullt pris för det fanns inget alternativ för veganer eller vegetarianer. Dåligt...

1  Tack BryndisSverris

Resenärer som tittade på Tony Roma's tittade också på

Costa Adeje, Adeje
Playa de Fanabe, Adeje

Arona, Teneriffa
Santa Cruz de Tenerife, Teneriffa

Playa de las Americas, Teneriffa
Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Tony Roma's? Berätta vad du tyckte!