“Besök denna restaurang”
Omdöme om Vegas Grill

Vegas Grill
Rankad som nr 16 av 310 Restauranger i Playa de las Americas
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och trevlig personal. Hade varit en femma om allt hade flytit till 100 %//Bertil

Datum för besöket: april 2018
Tack Bertil L

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

En härlig tisdagskväll med god mat och magi, Aperol Spritz, Rioja, ryggbiff och kanariska potatisar med Mojo rojo

Tack Lasse-Vera
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk god och vällagad mat, snabb och bra service, trevlig underhållning som våra ungdomar gillad skarpt
Kan starkt rekommendera detta ställe

Tack Schandersson
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, servicen perfekt, José (the magician) outstanding. Kan verkligen rekommendera den här restaurangen.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Carina O
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Vi blev mycket imponerande av Vegas Grill. Startade med ett glas fri champange och sedan jättegod mat, torsk. Trevlig betjäning och fräsch miljö. En trollkonstnär går runt från bord till bord och han var imponerande. Vi var där två kvällar. Kan rekommenderas!

1  Tack nilsson48

Resenärer som tittade på Vegas Grill tittade också på

Arona, Teneriffa

Playa de las Americas, Arona

Besökt Vegas Grill? Berätta vad du tyckte!