“Fantastiskt gott och superservice”
Omdöme om Monkey Bar & Grill

Kök: Grill
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Fantastiskt god mat och suverän service av Anca som var glad, positiv och oerhört service-minded. Vi kände oss mycket välkomna och blev mycket väl omhändertagna.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 835mikeyk
GrupoMonkeyPR, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bar & Grill, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hallo
Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihre Erfahrung in unserem Monkey Bar & Grill genossen haben. Wir freuen uns über Ihre Kommentare zu unserem Essen und Service.

Hoffe dich bald zu sehen!

Skriv ett omdöme.Omdömen (2 056)

Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Stannade för en gin&tonics. Bra utbud men inte så billigt. Trevligt ställe även om draget gick genom lokale

Tack ingmare2017
GrupoMonkeyPR, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bar & Grill, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2020

Hej,

Vi vill tacka dig för dina kommentarer på TripAdvisor efter ditt besök i restaurangen.
Vi är glada över att ditt besök var positivt och tyckte om ditt besök.

Hoppas att träffas igen på våra restauranger

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Sååå god vällagad mat!! Mysigt ställe mitt i centrum!!
Bra priser!! Alla i sällskapet nöjda med revben, hamburgare och pasta! Trevlig personal!!Gå dit!!

Tack Louisessk

Hej !!!!

Vi är mycket glada över att veta att du gillade din upplevelse på Monkey Bar & Grill. Vi tackar dig för att du tog dig tid att lämna dina härliga kommentarer om vår restaurang, mat och service.

Vi hoppas att återvända mycket snart.

hälsningar

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat! Vi åt revbenen och pasta och båda rätterna var jättegoda. Boka gärna kord då det kan vara fullt. Rekommenderas!

Tack Sunin67
MonkeyBarTF, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bar & Grill, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Hej,

Vi är mycket glada att veta att du gillade din upplevelse i vår Monkey Bar & Grill - Vi uppskattar dina kommentarer angående våra revben och pasta, dina kommentarer kommer att skickas till ledningen.

Hoppas vi ses snart!

Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Dålig vegetarisk burgare som var smaklös med konstig dipp. Servitörerna bjöd inte på något leende. Hög musik.

Datum för besöket: december 2019
Tack moatrice
MonkeyBarTF, Director de Relaciones con Clientes på Monkey Bar & Grill, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2019

Hej,
Vi är verkligen ledsna att höra att du inte tyckte om ditt besök. Dina kommentarer har skickats till ledningen för behandling.
Vänliga Hälsningar,

Resenärer som tittade på Monkey Bar & Grill tittade också på

Playa de las Americas, Arona

Besökt Monkey Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!