14 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-13
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-14
FindHotel
SPARA 58 US$
Priceline134 US$
Destinia.com166 US$
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Bodde i en tvårumslägenhet delux - två vuxna och två små barn. Fick plats med en extra säng i sovrummet så att de kunde sova där och vi nyttja vardagsrum/kök och balkong när de sov.

Perfekt storlek på lägenhet. Barnens och vuxnas favorit va skumpartyt. Vi hade all inklusive och tyckte maten var väldigt bra. Något för alla. Personalen var underbara och serviceminded.

Om man ska komma på något negativt så önskar vi ngt varmt i snacksbaren. Men klarade oss utan det med.

Min första känsla när jag kom hit va:balsam för själen. Trotts mycket barnfamiljer så var ljudnivån låg.

Rekommenderar detta ställa varmt.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack annalenas2013
Recepción Green Garden Resort, Otros på Green Garden Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Dear guests,

Thanks so much for choosing Green Garden Resort to spend your holidays and take your time back at home, to review your experience in our resort.

We are delighted to read such lovely words and than you had a great holidays with us.

Do not hesitate to contact us before coming back for anything you could need or want. We are here at your entire disposal and very glad to help you.

Have a big hug from all members of the staff and we hope to have you back very soon for another great stay in Green Garden Resort.

Best regards.

Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Om ni söker ett perfekt ställe för småbarnfamilj där det inte blåser ovh som har fantastiska lägenheter så har ni hittat rätt. Det ligger mitt emellan en golfbana som man tyvärr måste gå runt för att komma till stan, den vandringen tar 15 min utan barn. Området har väldigt trevlig personal, många aktiviteter, god mat och många lekplatser för små barn. Perfekt ställe för avkoppling.

1  Tack 970mikaela
Recepción G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Dear guests,

Thanks so much for taking your time back at home to review and for choosing us to spend your holidays.

All the staff and Management appreciate your lovely words about our fantastic hotel and want to thank you for such a nice review.

Have a big hug from all and every member of the staff and hope to have you back with us for another great stay.

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Mycket bra hotell med trevlig personal. Vi hade all-inclusive maten var helt ok. Och snacks baren va som det brukar ok. Underhållningen på kvällarna var varierande men helt ok. Hotel rummen var helt fina men varmvattnet tog slut

1  Tack 407mattiasa
Recepción G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Dear guests,

Thank you for sharing such a positive review of Green Garden Resort **** through TripAdvisor.

We are delighted to read such a lovely review and thanks so much for reviewing so nicely for us.

Do not hesitate to contact us before coming back for anything you could need or want. We are here at your entire disposal very glad to help you.

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Green Garden överträffade våra förväntningar på alla plan. Jättefint, otroligt välskött hotellområde med mycket grönska och blommor, och många fina platser att sola/vila/umgås på utöver pool- och restaurangområde. Lägenheterna stora och fräscha. Bra välutrustat gym som vi utnyttjade varje dag.
Roliga aktiviteter och tävlingar för barnen hela dagarna, med skumparty i poolen som en av höjdpunkterna.
Personalen var oerhört trevliga, glada och serviceinriktade. Restaurangen bjöd på jättegod, vällagad och varierad mat, alla måltider alla dagar.
Allt som allt ett riktigt toppenställe - vi kommer gärna tillbaka!!

1  Tack Kamilla P
Recepción G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2020

Omdömet skrevs 23 januari 2020

Utomordentligt fint ställe barnvänligt toppen service, varierande mat som man inte tröttnar på finns något för alla, underhållning för den som vill på kvällarna, personalen trevlig, bra pooler,om man inte vill gå ut finns det mesta på plats

1  Tack 55tiger
Recepción G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Villas, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2020