Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Hotel Sir Anthony(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
  • Pool
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
  • Frukost ingår
  • Pool
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
  • Precis vid stranden
  • Fri parkering
Hotel-Apartamentos Andorra(Playa de las Americas)
HotelsClick
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Bra hotell, nära till golfbanan.
Trevlig personal.
Fick byta lägenhet efter 2 dagar pga vattenskada, fick en svit med egen pool och middagsbuffe' som kompensation. Bra busstransfer till stranden/shopping flera ggr per dag (gratis) . Nära shoppingcenter Siam Mall.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Marie A
Recepcion G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Dear guests,

It is absolutely a present to read your comments. Thank you very much for giving us the opportunity to share your holidays with you and of course a big thanks for your very kind comments on this site.

Fantastic to read that you enjoy your stay with us at Green Garden Resort ****. I will share your comments with all the staff and at the same time I send you a warm hug and all our best wishes for all of you.

Remember that we are here all the time happy to help so for everything you could need in the future, do not hesitate to let us know: green@grupogolfresort.com

Thank you very much for everything

Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade sådan tur när vi kom hit, allt var bättre än förväntat. Fick lägenhet nr 66 som hade ett fantastiskt läge, nära till allt.
Det var så fint och smakfullt inrett. Sängarna var mjuka och sköna, inget alls att klaga på.
Maten var varierande och mycket god.
Personalen var trevliga rätt igenom.
Ett ställe jag gärna rekommenderar, och absolut kan tänka mig att återvända till.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Anna G
Recepcion G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Dear guests,

Thanks so much for choosing us to spend your holiday with us and for taking your time back at home to review.

It is a big pleasure to read your comment about our services and staff. It is great to read you like the room 066 in which you were allocated and we have met your expectations.

Have a big hug form all of us and hope to see you back with us shortly to enjoyed another great stay.

Best wishes.

Omdömet skrevs 11 februari 2018

Trevligt poolområde, stora och fina rum. Bra mat och bra variation. Något minus för torftig snacks-bar mellan måltiderna samt läget (omgivet av en golfbana, väl långt att gå med barn men går buss till stranden ett par gånger per dag - det eller taxi rekommenderas).

Ett mycket trevligt hotell om man reser med barn.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Lars H
Recepcion G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Dear guests,

Thank you for sharing such a nice review of Green Garden Resort **** through TripAdvisor.

We are delighted to know that you have enjoyed your stay, as it is due to the effort and dedication of our team, because of that, we are able to achieve our goal – the total satisfaction of our guests.

Remember that we are here all the time happy to help so for anything you could need or want in the future, do not hesitate to let us know: green@grupogolfresort.com.

Kind regards

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Rummet var trots att det var nyroneverat ganska mörkt och lite fuktigt och AC:n lät aningen för mycket för att vara på under natten. Dock var den stora altanen med all grönska utanför ett fantastiskt plus.
Trevlig frukostbuffé men ibland något trångt. Superba morgnar när vi fick frukostbord utanför restaurangen vid den fridfulla poolen.
Barnaktiviteterna kändes ibland ogenomtänkta och lite stressiga och röriga och jag uppelever att Ving fixar denna biten mycket bättre. Helhetsintrycket blir en stark trea.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Pauline Ö
Recepcion G, Director de Recepción på Green Garden Resort & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Dear guests,

Thanks so much for choosing us to spend your holidays. We appreciate your time back at home to review.

We have taken good note of your suggestion and do not hesitate to contact me for any further clarification: green@grupogolfresort.com.

Best wishes.

Omdömet skrevs 1 februari 2018

Vi blev gatt överraskade av den fina, nyrenoverade lägenheten, vi fick. Allt mycket rent o fint. Bra personal. Vi hade inga barn med oss men vi såg det fanns mycket aktiviteter för dem. Kan rekommendera att lägga till för att bo på andra vån. Vi hade härlig utsikt ner mot havet. Första vån . såg lite mörk ut men bra för barnfamiljer. Brant trappa upp till andra vån. Knappt 2 km ner till stranden var inga problem. Där finns 1 mil lång strandpromenad. Härligt! Åker vi till Las Americas nån mer gång kommer vi att bo på Green Garden.

Tips för att välja rum: Andra vån. mer utsikt och sol.
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack NallePhu441
Recepcion G, Director General på Green Garden Resort & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Kind regards!