4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor103 US$
Travelocity
Snaptravel
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Vi fick två rum med fönster mot gatan utan sol på hela dagen. Det kändes som att ha en bar mitt i rummet hela natten. Vi sov knappt em blund. När vi bad om att få byta rum fick vi ett arrogant svar ”this is what you payed for”. Det framgick inte av bokningen och var ingen billig bokning. Sängarna och solstolarna var extremt små. Positivt var städningen. Perfekt rent. Även utomhus var allt välskött. Fint poolområde men kallt i vattnet. Bemötande gör dock att vi inte kommer tillbaka till detta hotell. Sorry!

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack 1963Katarina
Omdömet skrevs 25 april 2019 från mobil enhet

Här är det gått om solstolar och parasoller. Det finns många alternativ om man vill ha liv och rörelse eller lugn och ro. Och köket har det man behöver för att man ska kunna laga frukost och lunch. Nära havet och nära centrum. Städningen är bra. Personalen vänliga. Hit vill jag åka igen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack mariemartensson65
Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Rent & fräscht. Bra storlek på rum. Kök utrustat med det nödvändiga. Dock ingen micro. Balkong/altan är standard. Nära till shopping (ett shopping center i samma byggnad) och bra restauranger. Saltvattenpool. Strandnära. Hyfsat tyst på kvällstid.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste ensam
Tack 956annikaw
Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Tack för en underbar vistelse bra hotell med fint poolområde o rent o snyggt.
Och gått om solstolar. Närma till det mesta. Affär tvärs över gatan, granne med Hard Rock Cafe samt massor med restauranger i nära anslutning.
Samt läget nära bra sandstrand.
Synd bara att de stora poolerna var ganska kalla.
Men kan ändå starkt rekommendera detta hotell.
Skulle jag åka tillbaka till playa de las Americas skulle jag välja detta hotell igen.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack 518magnusl
Omdömet skrevs 14 december 2018 från mobil enhet

Fint poolområde med gott om solstolar. Perfekt för barnfamiljen som har ett eget vattenland. Rent och fräscht överallt, bra utrustat kök med ugn. Trevlig städpersonal. Fruktkorg och vatten vid ankomst.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack hanss242