6 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor103 US$
Travelocity
Snaptravel
Omdömet skrevs 25 april 2019 från mobil enhet

Här är det gått om solstolar och parasoller. Det finns många alternativ om man vill ha liv och rörelse eller lugn och ro. Och köket har det man behöver för att man ska kunna laga frukost och lunch. Nära havet och nära centrum. Städningen är bra. Personalen vänliga. Hit vill jag åka igen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack mariemartensson65
Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Rent & fräscht. Bra storlek på rum. Kök utrustat med det nödvändiga. Dock ingen micro. Balkong/altan är standard. Nära till shopping (ett shopping center i samma byggnad) och bra restauranger. Saltvattenpool. Strandnära. Hyfsat tyst på kvällstid.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste ensam
Tack 956annikaw
Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Tack för en underbar vistelse bra hotell med fint poolområde o rent o snyggt.
Och gått om solstolar. Närma till det mesta. Affär tvärs över gatan, granne med Hard Rock Cafe samt massor med restauranger i nära anslutning.
Samt läget nära bra sandstrand.
Synd bara att de stora poolerna var ganska kalla.
Men kan ändå starkt rekommendera detta hotell.
Skulle jag åka tillbaka till playa de las Americas skulle jag välja detta hotell igen.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack 518magnusl
Omdömet skrevs 14 december 2018 från mobil enhet

Fint poolområde med gott om solstolar. Perfekt för barnfamiljen som har ett eget vattenland. Rent och fräscht överallt, bra utrustat kök med ugn. Trevlig städpersonal. Fruktkorg och vatten vid ankomst.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack hanss242
Omdömet skrevs 26 oktober 2018 från mobil enhet

Vill du bo på ett hotell där du får grönska, lugna område och samtidigt roliga område för barn. Då är detta ett bra alternativ. Stort poolområde. Många lägenheter men man får inte känslan av ett stort komplex. Här bra möjligheter att träna och område med tystnad och i barnområdet får bara barn och dess föräldrar vara. Ganska enkla lägenheter, med det mesta finns. Saknar diskmedel och diskborste. Bra städning ok sängar. Bra storlek på lägenheten. Personalen är hjälpsamma. Kan mycket väl åka hit igen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack mariemartensson65