Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Tack för en underbar vistelse bra hotell med fint poolområde o rent o snyggt.
Och gått om solstolar. Närma till det mesta. Affär tvärs över gatan, granne med Hard Rock Cafe samt massor med restauranger i nära anslutning.
Samt läget nära bra sandstrand.
Synd bara att de stora poolerna var ganska kalla.
Men kan ändå starkt rekommendera detta hotell.
Skulle jag åka tillbaka till playa de las Americas skulle jag välja detta hotell igen.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack 518magnusl
Omdömet skrevs 14 december 2018 från mobil enhet

Fint poolområde med gott om solstolar. Perfekt för barnfamiljen som har ett eget vattenland. Rent och fräscht överallt, bra utrustat kök med ugn. Trevlig städpersonal. Fruktkorg och vatten vid ankomst.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack hanss242
Omdömet skrevs 26 oktober 2018 från mobil enhet

Vill du bo på ett hotell där du får grönska, lugna område och samtidigt roliga område för barn. Då är detta ett bra alternativ. Stort poolområde. Många lägenheter men man får inte känslan av ett stort komplex. Här bra möjligheter att träna och område med tystnad och i barnområdet får bara barn och dess föräldrar vara. Ganska enkla lägenheter, med det mesta finns. Saknar diskmedel och diskborste. Bra städning ok sängar. Bra storlek på lägenheten. Personalen är hjälpsamma. Kan mycket väl åka hit igen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack X7951YPmariem
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Enkelt fräscht lägenhetshotell med lite äldre standard
Fint poolområde och schysst litet poolområde för barnen med rutschkanor
samt perfekt läge om man vill ha nära till shopping,Restauranger och Stranden

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack rojoSweden
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Vi hade ett fantastiskt fin lägenhet i översta våningen mot söder med havsutsikt från den stora balkongen. Poolområdet var mycket trivsamt och stort, som en oas med fina planteringar. Arkitekturen var också vacker. Sängarna var bekväma.
Några minustecken fanns dock:
- i de två sovrummen fanns två skilda sängar, inte en enda dubbelsäng!
- i badrummen saknades shampoo och hårtork
- personalen diskade inte, och det var svårt att diska utan diskmedel och -borste, flytande tvål fanns inte heller, disklavoaren var väldigt liten och det fanns ingenstans att placera den våta disken.

Rumstips: Mycket tyst på översta våningen, mot söder havsutsikt från den stora balkongen.
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack anoshka2018