“En populär restaurang!”

lör 15/8
20:00
Rankad som nr 35 av 355 Restauranger i Playa del Inglés
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vi åt en kötträtt som var god! Trevlig personal. En relativt stor utomhusrestaurang som verkar vara populär! Sitter man utomhus är det en härlig modern atomsfär, men inomhus verkar det inte lika mysigt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack eleonor807
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 318)

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Underbar personal som bjöd på sig själva! Perfekt och så god mat och hela stämningen var bara bäst!!

Tack Nyman90
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Väldigt bra mat
Super trevligt service
It's worth every penny
Grillad kött är first klass
Högt Rekomenderas

1  Tack Jorgefbt
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Nu pratar jag om Papis Grill i nya köpcentrat i Puerto Rico tror ingen har skrivit om detta än.Vi är extremt kräsna och tycker detta var kanonbra då tog vi vitlöksräkor och grillad ost mycket gott.Otroligt fin utsikt med denna fontän mitt i smeten tjusiga byggnader.
Fast stället är nytt så kostade det inget mera än andra ställen.Trevlig personal.

Tack mariannexfrank
Omdömet skrevs 2 november 2019

Stället finns inte mer, TA, ni måste vara uppdaterade!
Letade o konstaterade att det är så!
Skall TA vara en service för oss resenärer, så skall vi inte leta leta förgäves efter ett ställe med bra betyg och som inte finns mer. Trevligare än så kan man ha på sin semester!
Ta er i kragen!

Datum för besöket: november 2019
4  Tack Tufvesson

Resenärer som tittade på Papi's Grill tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas
Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Papi's Grill? Berätta vad du tyckte!