“Bra mat”
Omdöme om Mana 264

Mana 264
Boka med
Mana 264 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 11 av 401 Restauranger i Playa del Inglés
Bra för: Större grupper, Barhäng
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Goda tapas, och de funkade bra som middag utan varmrätt. (De föreslog nämligen varmrätt också.) Enda missen var att det tog jättelång tid att få in de sista tapasen. Och så är det inte jättemysigt i Jumbo center...

Tack HrJonsson

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Den här restaurangen är helt klart värd ett besök!
Bokade bord via TripAdvisor, enkelt!
Bemötandet och servicen var liksom maten, fantastiskt bra.
Vi var 2 vuxna och delade på 5 tapasrätter och 2 huvudrätter och gick (rullade) därifrån efter att ha fått mer mat än vi behövde, samtliga tallrikar lämnade bordet tomma....

Barnen (4 och 6 år) fick sin mat först och när dom ätit klart kom servitören med kritor och papper så vi hann avsluts vår middag. Extra pluspoäng!

Kan även tilläggas att servitören hade full koll på menyn och innehåll då vi har allergier i familjen, gluten och nöt. Det fanns även glutenfri meny.

Utsikten från restaurangen är ingen höjdare då den ligger på bottenplan i ett köpcentrum, det var dock inget vi tänkte på under middagen då vi hade fullt upp med maten som serverades i perfekt tempo.

Mycket prisvärt och vi kommer definitivt gå dit igen!

Tack mikbaa
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Bland de bästa restaurangerna i Yumbo. Bra service, god mat, snygg inredning och hovmästaten friterar desserten ute i restaurangen. Vi delade en "stor" tapas och en huvudrätt och det räckte gott. Lite dyrare men betalar hellre mer o det är goty. Kan man borse från ljudet från krogarna runt om så... men så är det ju på Yumbo.

Tack Per S
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande. Jag nämnde vid bokningen att min sambo fyllde 30. När vi kom dit hade de gjort i ordning bästa bordet till oss och pyntat med rosblad och paljetter. Maten var helt fantastiskt god! Kan rekommendera dadlarna med bacon och de kanariska köttbullarna. När de förberedde efterrätten såg jag hur de tände ett ljus och satte i och sen kom alla servitörerna och sjöng för min sambo! Vi var supernöjda med allt. Fräscht ställe med mycket gott att välja på. Högsta betyg på allt!

Tack Ida H
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi har vart på en del ställen under dagarna här och detta va helt klart det bästa vi har ätit på hela veckan

Tack Jonny B

Resenärer som tittade på Mana 264 tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Mana 264? Berätta vad du tyckte!