“Jättefult men rätt trevligt”
Omdöme om Yumbo Centrum

Yumbo Centrum
Rankad som nr 5 av 14 saker att göra i Playa del Inglés
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Köpcentrumet ser inte direkt ut som i Sverige... Ett jättestort komplex i ful betong, typ utomhus fast i flera våningar. Många restauranger och även en del affärer av typen marknad/basar som nog mest vänder sig till turister.

Tack HrJonsson

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Roligt ställe att besöka ifall man vill shoppa lite. Finns väldigt många affärer i olika prisklasser samt barer och restauranger. Rekommenderas!

Tack Angelica H
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Absolut helt ok om du är ute efter turistfällor eller bara känner för att spana in turister. Sugen shopping? Besök annat

Tack Johan S
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Några ok affärer. Kosmetik, Esprit, sko- och väskaffär med kända (äkta) märken.
Såg annars väldigt tråkigt ut runtomkring. Flera våningar att vi nästan inte hittade ut.
Inget man springer tillbaka till. Förfärligt skrutten entré. Säger ändå en del.

Tack AAD987
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Många affärer med mestadels likadant utbud.
Högljudda barer.
Mycket folk både på dagar och kvällar.
Inte speciellt mysigt område.

Tack Karin D

Resenärer som tittade på Yumbo Centrum tittade också på

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Playa del Inglés, Maspalomas

Playa del Inglés, Maspalomas
Meloneras, Gran Canaria

Besökt Yumbo Centrum? Berätta vad du tyckte!