Hotel THe Anamar Suites(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Servatur Waikiki Hotel(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
Bungalows Dona Rosa(Playa del Inglés)
Orbitz.com
  • Precis vid stranden
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Under en vecka så fick vi städat rummet 2 gånger, trots hängande lapp om att vi ville ha det städat! Sura gubbar som jobbar i reseptionen, annars så är pool området fint och fin lägenhet. De har goda restauranger runt om.. dock är det några nattklubbar och en strippklubb som för väsen på natten..

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Alexandra S
Gerard A, Gerente på Jardin del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018

Dear Guest,

Thank you so much for sharing your Holiday Experience at Jardín del Sol.

Due to its location Jardín del Sol, is quite near to the Heart of the Playa del Ingles, daylife and nightlife. Playa del Inglés, offers to all visitors a wide range of entertainment, for all ages, places to visit, where to eat or have a drink, just a few minutes of walking.

We hope to see you again at Jardín del Sol, on your next Holiday Escape.

Omdömet skrevs 15 december 2017

Lägenheterna är fungerande med all nödvändig utrustning. Sovrummet är en trappa upp och trappan kan vålla problem för den som inte är helt rörlig. Lägenheterna är lyhörda och dessutom störda från utsidan av klubbar belägna i samma byggnad på utsidan. En klubb var väldigt livlig mellan 04-08.
Städning var bra. Poolområdet är fint.
Ingen gratis wi-fi någonstans på hotellet. Även de vanligast kabelkanalerna måste köpas särskilt.

Tips för att välja rum: Undvik rum 23-28
  • Bodde här: december 2017, reste med vänner
1  Tack Tommy K

Dear Guest,

Thank you so much for sharing your Holiday Experience here at Jardín del Sol.

We´re glad to read about our services and hotel given during your holidays with us.

CC Shopping Center Jardín del Sol, offers a wide range of local gastronomy, bar, International cuisine and Pubs, to all ages and kind of guests.

We hope to see you again on your next visit to Playa del Ingles and Gran Canaria.

Omdömet skrevs 14 december 2017

Söker Du ett hotel direkt beläget vid sidan om en strippklubb och i samma byggnad som ett gaydisco? Då har Du kommit helt rätt! Vi fick rum 35 direkt beläget under ett disco. Efter 4 dygn stod vi inte ut längre, öppettider sex dagar i veckan 20.00-08.00. Trots vi betalt för 7 nätter checkade vi ut efter fyra sömnlösa nätter! Vi stod helt enkelt inte ut längre, aldrig mer! Rum 35 är värst, men även närliggande rum drabbas av discomusiken!

Bodde här: december 2017
1  Tack Ola M

Dear Guest

We regret very much not having reached your expectations, because of the noise caused by one of the premises located underneath our hotel.

Sincerely, we do not like that you have left with that taste, about our hotel. In the future, if you come back to visit us, please consider putting it in your reservation you want a quieter room.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Bra personal och service men stället skulle behöva en upprustning då det gäller logi. Dörrar som är förstörd och lampskärmar som behöver bytas enkla saker egentligen.

Men som sagt trevlig personal, tycker däremot att ägaren kan rusta upp dessa ”lägenheter” låter nästan lyxigt med etage samt det finns ingen AC.

Bodde här: oktober 2017
1  Tack Adam S
Gerard A, Gerente på Jardin del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Dear Guest,

Thank you so much, for posting your Holiday Experience here at Jardín del Sol.

We take note of your comments and suggestions to improve our services and Hotel.

Thanks again and we hope to see you again on your next Holiday Escape to Gran Canaria and Playa del Inglés.

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Vi har bott på Jardin del Sol 5 ggr. Vi kommer att bo där i september också. Det är jättefina lägenheter, bra städning, jättetrevlig personal, rent och fint i poolområdet. Synd att gäster tingar solstolar och parasoll på morgonen och sedan är de inte där på hela dagen. Det skulle kanske ses över att man inte ska kunna göra så,

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
2  Tack elisabethsL4166PG
Gerard A, Gerente på Jardin del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2017

Dear Guest,

Thank you so much for posting your Holiday Experience with us.

September is already now! ;-)

Hope to see you very soon, at your second home, Jardín del Sol.