Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Jeanette
Östhammar, Sverige

Bara vara och ha det bra!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 mars 2024från mobil enhet
Tryggt, trevligt, välskött område!
Trevliga planteringar och grönområden.
Rent och fräscht poolområde.
Nära till service och bekvämligheter.
Bekväma lägenheter med egna solsängar och utemöbler.
Bra städ och service. Underhållning flera ggr i veckan både för barn och vuxna. Flera poolområden och aktivitetsytor.
Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Angel Valbuena, General ManagerHD Parque Cristóbal Gran Canaria, svarade på det här omdömet
Svarade 23 mars 2024
Kära Jeanette,

Tack så mycket för att du delar med dig av dina positiva intryck efter din vistelse hos oss. Vi är glada att höra att du upplevde området som tryggt, trevligt och välskött.

Det gläder oss att våra planteringar och grönområden uppskattades av dig och att du fann vårt poolområde rent och fräscht. Att du upplevde lägenheterna som bekväma och att du kunde njuta av egna solsängar och utemöbler gör oss glada.

Vi är stolta över vår städ- och serviceservice och det är fantastiskt att höra att du var nöjd med den. Vårt underhållningserbjudande för både barn och vuxna flera gånger i veckan är något vi värdesätter och vi är glada att det bidrog till att göra din vistelse minnesvärd.

Tack igen för dina vänliga ord och för att du valde att bo hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart för ännu en trevlig vistelse.

Vänliga hälsningar,
    719 kr
1.2 km från HD Parque Cristóbal Gran Canaria
Visa fler hotell i Playa del Inglés
Omdömet skrevs 8 februari 2024 från mobil enhet

Ett perfekt hotel för barnfamiljer men även för par. Har en bra policy för solsängar vilket gör att det finns gott om lediga solstolar hela dagarna. Allt är envånings bungalows vilket är perfekt för barnfamiljer med minibar o kaffekokare (vi bodde i superior rum) Bra gym finns. Bra restaurang och det finns en snackbar med mat nästan hela dagen. Vi hade all inclusive vilket vi var jätte nöjda med. Bra drinkar ingick. Ligger en bit ifrån havet men det finns flera pooler på hotellet, kan rekomendera

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack 117ralphk
Angel Valbuena, General Manager på HD Parque Cristóbal Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2024

Kära 117ralphk,
Tack så mycket för att du delar din erfarenhet med oss! Det gläder oss att höra att du tyckte att vårt hotell är perfekt både för barnfamiljer och par. Vi är glada över att du uppskattade vår solsängspolicy, vilken syftar till att säkerställa tillgänglighet av solstolar under hela dagen. Våra envåningsbungalows med minibar och kaffekokare, särskilt i våra superior-rum, är utformade för att möta behoven hos barnfamiljer. Det är fantastiskt att höra att du fann vårt gym bra och att du njöt av våra restaurang och snackbar, särskilt under vår all inclusive-paket. Vi är glada att du var nöjd med våra inkluderade drycker. Även om vi ligger en bit från havet, erbjuder våra många pooler på hotellet olika alternativ för avkoppling och underhållning. Tack för ditt förtroende och din rekommendation. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för fler minnesvärda stunder.

Omdömet skrevs 24 december 2023 från mobil enhet

Vi har rest ca två gånger per år till olika destinationer, mest bodd på hotell, den här gången blev det bungalow ett bra boende! Njuta av frukost på uteplatsen, ett glas vin på eftermiddagen i skön kvälls värme ! Hotellet hade flera uppvärmda pooler, bla en jacuzzi, som var riktigt trevlig att använda!

Rumstips: Man kan inte bjuda in dom som inte bor på området på en kopp kaffe, hotellet är bara för incheckade gäster!
Datum för vistelsen: december 2023
Tack tagwall
Angel Valbuena, General Manager på HD Parque Cristóbal Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2024

Kära Tagwall,

Tack för att du delar dina erfarenheter med oss! Det gläder oss att höra att du har haft en trevlig vistelse i våra bungalower. Att kunna njuta av frukost på uteplatsen och ett glas vin på eftermiddagen i den sköna kvällsvärmen låter verkligen underbart!

Vi är glada att höra att du uppskattade våra uppvärmda pooler, inklusive jacuzzin. Det är vår förhoppning att våra faciliteter bidrog till att göra din vistelse ännu mer bekväm och avkopplande.

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att dela din feedback. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka på nästa resa!

Omdömet skrevs 10 december 2023

Sängarna lite för hårda. Bra städning av trevlig personal. Trevlig bar o fint utbud med all inklusive. Negativt att inte dryck ingick i finare resturangen. I matsalen till middag var det svårt att få en överblick på utbudet o vad som passade ihop alltså lite rörigt.

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Lisbeth L
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office på HD Parque Cristóbal Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2024

Kära 333lisbethl,

Tack så mycket för att du delade din erfarenhet med oss. Vi uppskattar din feedback och tar den på allvar när vi strävar efter att förbättra vår service och våra faciliteter.

Vi beklagar att sängarna inte var tillräckligt mjuka för att passa din komfortnivå. Vi kommer att ta hänsyn till detta i våra framtida åtgärder för att säkerställa en bekväm vistelse för våra gäster.

Det gläder oss att höra att du uppskattade den trevliga personalen och den bra städningen under din vistelse. Vi strävar alltid efter att ge en hög standard av service och renlighet för att säkerställa en trivsam vistelse för våra gäster.

När det gäller matsalen, beklagar vi att det var svårt att få en överblick över utbudet och vad som passade ihop. Vi kommer att se över detta för att förbättra tydligheten och organisationen för en bättre matupplevelse för våra gäster.

Vi uppskattar din ärliga feedback och hoppas att du ger oss möjlighet att välkomna dig tillbaka för en förbättrad upplevelse i framtiden. Om du har ytterligare frågor eller förslag är du välkommen att kontakta oss direkt.

HD Parque Cristóbal Gran Canaria

Omdömet skrevs 21 november 2023

Väldigt bra familjehotell (lugn atmosfär, välstädat och bra aktiviteter (fotbollsplan, pingisbord mm)).
Enda nackdelen är avståndet till strand, men finns många möjligheter om man vill gå eller framförallt taxi.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Peter E
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office på HD Parque Cristóbal Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2024

Kära Peiter111,

Tack så mycket för din feedback!
Vi är glada att höra att du hade en bra vistelse hos oss och att du uppskattade vår familjevänliga atmosfär och de olika aktiviteterna vi erbjuder. När det gäller avståndet till stranden, beklagar vi eventuella besvär.
Vi förstår att det kan vara en utmaning för vissa gäster, men vi är glada att höra att det finns alternativa transportmöjligheter som taxi som kan underlätta. Vi kommer att ta med din kommentar och se om det finns några ytterligare åtgärder vi kan vidta för att förbättra våra gästers upplevelse.
Tack igen för din tid och hoppas att vi får välkomna dig och din familj tillbaka snart.

Vänliga hälsningar,
HD Parque Cristóbal Gran Canaria

Omdömet skrevs 7 april 2023

Generellt ett toppenställe för barnfamiljer! Fina bungalows, rent på rummen, rymliga. Många poler, mycket att göra för barnen. Vi hade all inclusive, otroligt mycket mat, god och varierande. Med tanke på all inclusivekoncepet är det ju inte fine dining, men generöst och faktisk väldigt god mat. Bullrigt i matsalen, men vad kan man begära med många småbarn! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: april 2023
Tack Göran H
Angel Valbuena, General Manager på HD Parque Cristóbal Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2023

Estimado huésped, gracias por sus comentarios.

Su opinión es muy importante para nosotros.

Saludos cordiales.