Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
ZenHotels.com
getaroom.com
Omdömet skrevs 13 mars 2020

Det här hotellet är ett av de mysigaste och trevligaste ställena jag varit på. Väldigt mysig restaurang och bra service. Människorna som jobbar här möter dig ofta med highfives och hälsar alltid med ett stort leende.
Mysiga rum, mysigt ställe för barnfamiljer!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 49elinw
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Super mysigt pool område dock bara 2 pooler som är uppvärmda. Inte dom med rutschkana så de var tråkigt för barnen som ville bada o åka på dom. Barn klubben var bra men väldigt högljutt på kvällarna (minidisco) vi hade all inclusive men maten var ganska enformig och servicen i baren kunde varit bättre. Men de går bra om man inte ska stanna för länge. Var väldigt nära till en liten affär som var ansluten till hotell området. Med normala bra priser. Fint och fräscht var de hela tiden på hela hotell området. Nöjda med vår vistelse. Rekommenderas

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 616sannal
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Lugnt boende i parhus, placerade i en palmlund. Två poolområden, med olika inriktning. Mycket bra gym, nya fina maskiner och välstädat.

Vänlig och tillmötesgående personal.
Hiperdino i direkt anslutning till hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Scenic399703
Omdömet skrevs 26 december 2019

Rena fräscha bungalows.
Lugnt utan störningar.

Underhållning för både barn och vuxna. Promenadavstånd till Yumbo shoppingcenter.

Vi hade inte all inclusive så vi kan inte ge något omdöme om mat eller restaurang.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 166christerh
Omdömet skrevs 20 december 2019

Ett lugnt fint hotell med ett fantastiskt läge vid havet. God mat och en trevlig bar. Rent och snyggt. Gott om solsängar vid poolen och runtomkring. Härlig uppvärmd pool inomhus. Vill man ligga vid havet finns det även där gott om solsängar, men dessa får man betala för . Återkommer gärna och kan verkligen rekommendera det.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Ulla-Beth J