Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Lugnt boende i parhus, placerade i en palmlund. Två poolområden, med olika inriktning. Mycket bra gym, nya fina maskiner och välstädat.

Vänlig och tillmötesgående personal.
Hiperdino i direkt anslutning till hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Scenic399703
Omdömet skrevs 26 december 2019

Rena fräscha bungalows.
Lugnt utan störningar.

Underhållning för både barn och vuxna. Promenadavstånd till Yumbo shoppingcenter.

Vi hade inte all inclusive så vi kan inte ge något omdöme om mat eller restaurang.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 166christerh
Omdömet skrevs 20 december 2019

Ett lugnt fint hotell med ett fantastiskt läge vid havet. God mat och en trevlig bar. Rent och snyggt. Gott om solsängar vid poolen och runtomkring. Härlig uppvärmd pool inomhus. Vill man ligga vid havet finns det även där gott om solsängar, men dessa får man betala för . Återkommer gärna och kan verkligen rekommendera det.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Ulla-Beth J
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Det var helt ok men inget mer Hade all-inclusive men tyvärr ingår inte allt mycke kostade och vin och öl som ingick var mestadels vatten Lite tråkigt att måsta äta i samma restaurang om än maten var helt ok

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack noomil2016
Omdömet skrevs 26 februari 2019

Bra läge. 20 min promenad till strandpromenaden i Playa del Ingles. 10 min till Youmbo. Vi nyttjade inte restaurangen alls. Erfarenheten säger att man tröttnar på all inclusive med bara e restaurang. Lagade frukost o lunch i de bra utrustade lägenheterna. Trevligt område! Lite högljutt vid underhållningen/lekarna vid stora poolområdet. Lugnare vid barnpools området med ruschikanan.

Rumstips: Vi valde lugnt område. Lugnt och tyst!
Datum för vistelsen: februari 2019
2  Tack Titti J