Hotel THe Anamar Suites(Playa del Inglés)
  • Restaurang
AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Servatur Waikiki Hotel(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
Bungalows Dona Rosa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Vi var två par som hade en bungalow med två sovrum. Terassen var perfekt för att sitta ute på kvällarna. Lungt och centralt ställe och nära till restauranger och shopping. Enda negativa om hotellet var att vissa som satt i receptionen knappt såg på en när man kom in, ibland hälsade de inte ens. Kan bli flera besök här

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Mimmi B
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Här får du valuta för pengarna. Nära till fina restauranger och gångavstånd till stranden. Fina och rena hus med egen liten terass. Poolen lagom stor och egen barnpool. Vi gillade särskilt ett dopp efter sol och bad på stranden. Ordning och reda och mycket trevlig personal. Det ligger flera supermarkets alldeles intill.

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Maria W
Omdömet skrevs 15 april 2017

Mycket lugnt och trevligt parhus-hotell i ett trevligt område en bit från stranden. Fräsch pool med badvakt, inget stök och stoj utan avkopplande. Vi hade ett hus nära poolen och barnen kunde smidigt springa mellan hus, terrass och pool medans man själv slappade. Husen är slitna, men det är rent och fint. Personalen trevlig och hjälpsamma. I området ligger många högt rankade restauranger, mycket bättre än att bo nära stranden med alla turister och inkastare. Går man över motortrafikleden till San Fernando (10 min) är turisterna borta helt och man kan handla mycket billigt i stora mataffärer med delikatessdisk. Ca 1 km till stranden. Internet fungerade nästan aldrig i rummen, och knappt på terrassen. Har man skräck för kackerlackor skall man inte åka hit. Med tanke på priset riktigt bra.

• Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Mathias K
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Mycket lugnt och trevligt hotell ganska centralt. Vi bodde i en bungalow med en egen liten trädgård. Ganska lyhört och delvis störande trafik. Fräscht men lite hårda sängar. Överlakan och filtar istället för påslakan vilket är lite krångligt när man har barn. Trevlig och tillmötesgående personal.
Poolområdet är rent och fräscht. Poolen hade gärna fått vara lite varmare.
Nära till Minimarket och restauranger i intilliggande halvöde köpcentrum. Rekommenderar speciellt Los Angeles för trevlig personal och god mat!

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Jimmy D
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Mycket bra boende med bra läge. Trevliga radhus med två våningar och två badrum. Lite slitet men det städas 5 dagar i veckan och är det något så hjälper de gärna till i receptionen. Nära till supermarket. Typ 10 m. Att tänka på är att vissa hus ligger mot en trafikerad väg som kan störa. Men de har å andra sida sol hela dagen. Men vi har trivts här i två veckor. Återkommer gärna. Något att tänka på är att lägenheterna är ganska lyhörda och när grannen går i trappan så låter det som en bongotrumma. Men ta med öronproppar!

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
1  Tack Jenny Z