2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-21
Expedia.com69 US$
eDreams69 US$
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Sådär då på dåligasolstolardålig6 altanmmhäääääääääääääääääääää ro små balkonger dåliga trasiga solsängar i poolområdet dålig utrustade kök bra sängar bra läge alltid upptagna hissar kylfacket trasigt dåligt om glas bestick fläcken hög ljudnivå

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 211bj_rnk
TeamAnamar, Guest Relation Staff på Hotel THe Anamar Suites, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Kjære 211bj_rnk,

Takk for evalueringen. Det er synd å høre at han ikke kunne glede seg over ferien med oss ​​i sin helhet. Vi takker for informasjonen om kjøleskap og bestikk, og vi vil løse det så snart som mulig.

Imidlertid vil vi være veldig glade for å få en ny sjanse og ønske deg velkommen igjen i fremtiden.

Ditt team THe Anamar Suites

Omdömet skrevs 3 februari 2020

Liten köksdel med snålt med porslin o dyl.Poolområdet alldeles för litet! Rummen och städning ok. Sköna sängar. Balkongen väldigt smal med alldeles för klumpiga stolar. Vi hade aldrig sol på balkongen oavsett tid på dagen.

Rumstips: Försök få läge mot pool. Bodde på andra sidan o hade aldrig sol på balkong
Tack Resa202002

Takk for anmeldelsen. Det er synd å høre at han ikke kunne glede seg over ferien sammen med oss. Vi setter pris på din mening og hvis du velger oss for et kommende opphold, gir vi deg muligheten til å kontakte oss før ankomst for å be om et rom på solsiden.

Imidlertid vil vi gjerne ha en ny mulighet og ønsker deg velkommen igjen i vår etablering.

Ditt team på Anamar Suites

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Hotellet var mysigt där personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Rummet var stort och fräscht med ett kök som hade det mesta. Det fanns även en stor balkong där vi satt varje kväll med våra drinkar. Hotellet ligger gångavstånd till Yumbo, stranden och till olika restauranger. Ville vi åka någon annanstans var hotellpersonalen hjälpsamma med att boka taxi.

Enda nackdelen var den sega hissen och att poolområdet hade för få solstolar. Men vi njöt ändå och om ni vill ha en lugn semester där ni har nära till allt så rekommenderar vi att ni bor på detta nybyggda hotell.

Mvh
Familjen Lundgren

Tack 231margarethal
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Det var en fantastisk vistelse med varm och hjälpsam personal. Första dagen hade personalen ordnat med champagne till min mamma som fyllde år. När vi frågade om taxi var de snabba på att ringa efter en. Rummen var fräscha med bra kök där det mesta fanns och sköna sängar.

Enda nackdelen var att hissarna var sega och det fanns för få solstolar. Men vårt tycke så var det i-landsproblem. Så Om ni vill ha en lugn och härlig semester så ska ni bo på detta hotell.

Mvh
Familjen Lundgren

Tack angelical562

Hello Jan,

thank you very much for your comment.
We are very happy that you enjoyed your time with us and you liked our hotel.
We hope we will see you soon again:-)

Your Anamar Suites Team

Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

Vi hyrde en liten lägenhet, allrum och sovrum. Sköna sängar och kuddar. Tv i bägge rummen! Liten köksdel, lite snålt m köksredskap och glas men det gick att hämta från restaurangen. Mycket trevlig poolbar. Trevlig personal

Datum för vistelsen: december 2019
Tack katarinaw2013
TeamAnamar, Guest Relations Manager på Hotel THe Anamar Suites, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

thank you for the comment.
We are very happy that you enjoyed your time with us and you liked our rooms and the poolbar.
We hope we will see you soon again:-)

Your Anamar Suites Team