Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Hotellet var mysigt där personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Rummet var stort och fräscht med ett kök som hade det mesta. Det fanns även en stor balkong där vi satt varje kväll med våra drinkar. Hotellet ligger gångavstånd till Yumbo, stranden och till olika restauranger. Ville vi åka någon annanstans var hotellpersonalen hjälpsamma med att boka taxi.

Enda nackdelen var den sega hissen och att poolområdet hade för få solstolar. Men vi njöt ändå och om ni vill ha en lugn semester där ni har nära till allt så rekommenderar vi att ni bor på detta nybyggda hotell.

Mvh
Familjen Lundgren

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 231margarethal
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Det var en fantastisk vistelse med varm och hjälpsam personal. Första dagen hade personalen ordnat med champagne till min mamma som fyllde år. När vi frågade om taxi var de snabba på att ringa efter en. Rummen var fräscha med bra kök där det mesta fanns och sköna sängar.

Enda nackdelen var att hissarna var sega och det fanns för få solstolar. Men vårt tycke så var det i-landsproblem. Så Om ni vill ha en lugn och härlig semester så ska ni bo på detta hotell.

Mvh
Familjen Lundgren

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack angelical562
TeamAnamar, Guest Relation Staff på Hotel THe Anamar Suites, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Hello Jan,

thank you very much for your comment.
We are very happy that you enjoyed your time with us and you liked our hotel.
We hope we will see you soon again:-)

Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

Vi hyrde en liten lägenhet, allrum och sovrum. Sköna sängar och kuddar. Tv i bägge rummen! Liten köksdel, lite snålt m köksredskap och glas men det gick att hämta från restaurangen. Mycket trevlig poolbar. Trevlig personal

Datum för vistelsen: december 2019
Tack katarinaw2013
TeamAnamar, Guest Relations Manager på Hotel THe Anamar Suites, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

thank you for the comment.
We are very happy that you enjoyed your time with us and you liked our rooms and the poolbar.
We hope we will see you soon again:-)

Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Ett helt nytt hotell för oss som är här ofta i Play Ingles. Trevligt välkomnande personal och en härlig fräsch rumslägenhet med bra kitchenette. Ska bli spännande att utforska vidare detta fina hotell samtidigt som det ligger så bra till, nära till allt

Datum för vistelsen: december 2019
Tack marlene518

Hello marlene518,

thank you for your comment.
We are very happy that you enjoyed your time with us.

I hope we see you soon again:-)

Omdömet skrevs 12 november 2019

Hotellet har vänlig och trevlig personal.
Lägenheten var bra även om det saknades en del utrustning så som till exempel brödrost, strykjärn och stekspade.
Läget på hotellet är perfekt, nära till allt, med rimliga gångavstånd till stranden, restauranger shopping och uteliv.
Poolen och poolområdet är litet men trevligt. Poolbaren öppen från morgon till kväll, där det även serveras enklare mat.
Rekommenderas

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Bossef123
TeamAnamar, Gerente på Hotel THe Anamar Suites, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2019

Dear guest,

It was a pleasure having you staying with us, hope we will have the opportunity to welcome you back again in the near future!

With our best wishes we remain,