3 personer tittar på det här hotellet
SPARA 53 US$
Priceline124 US$
Agoda.com162 US$
Omdömet skrevs 23 januari 2020

Hotellet var mycket bra, rummet fint och personalen trevlig och hjälpsam. Bra frukost och fint poolområde. Det var också snyggt och genomtänkt inrett i gemensamma utrymmen. Även läget var toppen. Kan rekommendera!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack j_wibe
GOLDBYMARINA, Recepción på Gold By Marina, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Dear J_wibe,

thank you for your review about your stay!

We are happy to read you enjoyed the room and the facilities, so as you liked our continental breakfast.

We are looking forward to welcome you again at GOLD!

Warm regards,
Natalie- Front Desk Team

Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Ett väldigt bra hotell endast för vuxna där hela hotellet lyste gästvänlighet, kvalité och skapade en relaxande tillvaro.
Frukostbuffén rekommenderas att komplettera med då den var vällagad och innehöll att från nypressad juice till att få tillagda äggrätter såsom pannkakor, omelett etc.

Rekommenderas också att boka ett rum högt upp för att få bra ljus, vi bodde på 713.

Poolområde har tillräckligt med solsängar så ingen ”paxning” behöver ske på morgonen samt att det finns bubbelpool, vanlig pool samt en pool för simning. Poolservice finns för drinkar och mat.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Jens R
GOLDBYMARINA, Front Office Manager på Gold By Marina, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2019

Dear Jens R,

Thank you so much for taking the time to write this nice review about your experience with us at GOLD!

We are glad you found our breakfast complete and worth having! We especially love that it runs from 8 am until 12 noon, for those who don't like to wake up early :-)

We hope you'll visit us again soon in one of our sunny rooms!
GOLDen regards,
Victoria - Front Desk

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Fint och fräscht hotell. Supersmarrig frukostbuffé. Bra platser runt poolerna, mysigt med avskilda platser på sina håll.
Det här var vår andra vistelse så vi överraskades av en flaska vin på rummet som en 'välkommen tillbaka- present', så fint!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack imreser
GOLDBYMARINA, Front Office Manager på Gold By Marina, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2019

Dear imreser,

thank you so much for your reservation a Gold and for the time to share your experience through Booking.com :)

We're really happy to know you had an incredible time and our services and facilities could conviced your to choose Gold again. For the team is a pleasure to welcome por GOLD Lovers because we have a new opportunitie to continue surprising you.

Thank you for the positive and constructive review!

Bes regards :)
Dayron - Front Desk Team

Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Hotellet ligger mycket bra placerat. Nära till stranden men tänk på att det är stor höjdskillnad ner till stranden med många trappor.
Hotellet är barnfritt vilket passade oss väldigt bra. Frukosten var bra men vi köpte oftast hem egen frukost. Affär fanns alldeles bredvid med allt man behöver köpa.
Trevlig personal.
Standarden är kanske inte den bästa men helt ok.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Peter S
GOLDBYMARINA, Front Office Manager på Gold By Marina, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2019

Dear Peter S,

Thank you very much for taking the time to write a review about GOLD and your experience with us.

We are happy to know you liked the location, as well as the breakfast and that we are an only adults hotel :-)

We hope to see you again in a near future.
Warm regards,
Victoria - Front Desk

Omdömet skrevs 27 januari 2019

Det bästa hotellet vi någonsin bott på med bra läge, modernt, fräscht, nära till allt och utan barn på området. Oerhört trevlig personal som allesammans alltid har ett leende på läpparna. De anstränger sig verkligen för att se till att man får en så bra vistelse som möjligt. Vi bodde på bottenplan i ett lagom stort rum med en mysig liten uteplats. Litet men fräscht och välutrustat kök, badrum med en enorm dusch. Frukosten är helt fantastisk, med färsk juice, mängder med olika sorters bröd, pålägg, frukt, godsaker med mera. Finns även en kock som kan tillaga enklare varma frukosträtter. Poolen är relativt varm och det finns i stort sett alltid lediga solbäddar. Man får även ett handdukskort som gör att man kan få låna och byta poolhandduk så ofta man önskar. Vid poolbaren kan man även äta lunch, de rätter vi prövade var mycket bra. I stort sett vägg i vägg med hotellet ligger en supermarket där man kan handla allt man behöver. Där finns även bankomat. Nära till stranden och till köpcentrumet Yumbo där det finns det mesta man kan önska. Annars tar man sig enkelt och billigt fram med taxi.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Cassandra S
GoldByMarina, Front Office Manager på Gold By Marina, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2019

Dear Cassandra S,

We would like to thank you for sharing your experience at GOLD.

We are pleased to know that you liked the hotel so much; and that you could enjoy our facilities, services and its convenient location.

It´s nice to know you liked our varied breakfast until midday and the food and beverage options at the restaurant and pool bar.

We hope to welcome you again anytime soon, whenever you plan to come back to Gran Canaria.

with GOLD regards,

Cintia- Front Desk