Cordial Biarritz Bungalows(Playa del Inglés)
  • Pool
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
  • Pool
Barbados Servatur Apartments(Playa del Inglés)
Orbitz.com
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
  • Pool
Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 6 februari 2018

Ett bra hotell med nära till det mesta.Rummen har utsikt mot poolområdet och från vårat rum på våning 3 såg man även havet när man tittade snett år vänster. Vi hade halvpension och det rekommenderas. Mycket bra och variationsrik mat både av kött, fisk och vegetariskt. Frukosten var också mycket bra med mycket att välja på. Däremot fick vi en fråga om vi ville äta i Ala Carte restaurangen en kväll men det var ingen höjdare, Ganska tråkig mat så det är inget att rekommendera. Trevliga rum men lite väl hårda sängar. Vi frågade i receptionen efter en extra madrass och det tog ca 5 minuter så kom städerskan upp med den och sedan var det inga problem. Mycket trevlig och hjälpsam personal.Ett hotell som vi nog gärna återvänder till.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack affes7
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Trevligt hotell för vuxen publik. Mycket bra frukostbuffé och utmärkt mycket prisvärd halvpension. Vi bodde i en bungalow vilket var mycket trevligt.
Nära till allt, både strand och shopping samt ett otal restauranger.

Tips för att välja rum: Välj gärna en bungalow.
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack perpar_10
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Fint hotell med bra läge, mycket god mat, hjälpsam och trevlig personal.
Kanske lite hårda sängar enl. min sambo och lite svårt att ställa in varmvattnet i duschen, duschblandare rekommenderas.
Vårt intryck av hotellet är: MYCKET BRA.

Tips för att välja rum: Havsutsikt på de övre våningarna.
  • Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack erlings
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Maten och frukosten var jätte bra. På rummet saknades en vattenkokare ville vi ha en kostade det 170 kr för en vecka. Men skulle lägga 270 så skulle man få tillbaka 100 när man lämnade tillbaka den. Det fanns ingen morgonrock eller tofflor. Poolen var stor och bra temperatur. Men solstolarna var mycket begränsad där man kunde sola de flesta fanns på skuggsidan. Krångligt med bad handdukar. Läget var bra nära till stranden och köpcentrum. Provade på en resa till Las Palmas inte mycket att rekommendera. Det enda som var någon att se är gammla staden.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack ABjarnemo
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. En lugn oas mitt i Maspalomas där du når shopping, strand och matställen med en kort promenad. Underhållning varje kväll i poolträdgården. Trevlig personal i poolbaren som berikade vår vistelse. Städningen sköttes med bravur. Frukosten utmärkt med mycket i buffen. Klart ett av resmålen vi kan tänka oss att rekomendera och även återvända till.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack Håkan O