Hotel Riu Palmeras / Bung Riu Palmitos
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Apartamentos Don Pedro(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Apartamentos Fayna(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Gold By Marina(Playa del Inglés)
Datasol(Playa del Inglés)
  • Pool
Apartamentos Dolores(Playa del Inglés)
Paraguay(Playa del Inglés)
Visa hotell
Las Afortunadas(Playa del Inglés)
  • Precis vid stranden
Apartamentos El Palmar(Playa del Inglés)
  • Pool
Principado Hotel(Playa del Inglés)
  • Restaurang
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs februari 5 2018

Trevligt hotell för vuxen publik. Mycket bra frukostbuffé och utmärkt mycket prisvärd halvpension. Vi bodde i en bungalow vilket var mycket trevligt.
Nära till allt, både strand och shopping samt ett otal restauranger.

Tips för att välja rum: Välj gärna en bungalow.
  • Bodde här: Januari 2018, reste som ett par
Tack perpar_10
Omdömet skrevs januari 31 2018

Fint hotell med bra läge, mycket god mat, hjälpsam och trevlig personal.
Kanske lite hårda sängar enl. min sambo och lite svårt att ställa in varmvattnet i duschen, duschblandare rekommenderas.
Vårt intryck av hotellet är: MYCKET BRA.

Tips för att välja rum: Havsutsikt på de övre våningarna.
  • Bodde här: December 2017, reste med familjen
Tack erlings
Omdömet skrevs december 17 2017 från mobil enhet

Maten och frukosten var jätte bra. På rummet saknades en vattenkokare ville vi ha en kostade det 170 kr för en vecka. Men skulle lägga 270 så skulle man få tillbaka 100 när man lämnade tillbaka den. Det fanns ingen morgonrock eller tofflor. Poolen var stor och bra temperatur. Men solstolarna var mycket begränsad där man kunde sola de flesta fanns på skuggsidan. Krångligt med bad handdukar. Läget var bra nära till stranden och köpcentrum. Provade på en resa till Las Palmas inte mycket att rekommendera. Det enda som var någon att se är gammla staden.

Bodde här: December 2017, reste som ett par
Tack ABjarnemo
Omdömet skrevs oktober 30 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. En lugn oas mitt i Maspalomas där du når shopping, strand och matställen med en kort promenad. Underhållning varje kväll i poolträdgården. Trevlig personal i poolbaren som berikade vår vistelse. Städningen sköttes med bravur. Frukosten utmärkt med mycket i buffen. Klart ett av resmålen vi kan tänka oss att rekomendera och även återvända till.

Bodde här: Oktober 2017, reste med familjen
Tack Håkan O
Omdömet skrevs april 8 2017 från mobil enhet

Hotellet rent o fräscht. Personalen supertrevlig. Maten god. Ligger vid stranden men det är typ 4 våningar trappor att komma ner dit! Ingen belysning på balkongen så man kan sitta och läsa där på kvällen. Ingen läsbelysning vid sängen!

Bodde här: April 2017, reste som ett par
Tack UppsalaIngegerd