Omdömet skrevs 5 februari 2018

Trevligt hotell för vuxen publik. Mycket bra frukostbuffé och utmärkt mycket prisvärd halvpension. Vi bodde i en bungalow vilket var mycket trevligt.
Nära till allt, både strand och shopping samt ett otal restauranger.

Rumstips: Välj gärna en bungalow.
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack perpar_10
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Fint hotell med bra läge, mycket god mat, hjälpsam och trevlig personal.
Kanske lite hårda sängar enl. min sambo och lite svårt att ställa in varmvattnet i duschen, duschblandare rekommenderas.
Vårt intryck av hotellet är: MYCKET BRA.

Rumstips: Havsutsikt på de övre våningarna.
Datum för vistelsen: december 2017
Tack erlings
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Maten och frukosten var jätte bra. På rummet saknades en vattenkokare ville vi ha en kostade det 170 kr för en vecka. Men skulle lägga 270 så skulle man få tillbaka 100 när man lämnade tillbaka den. Det fanns ingen morgonrock eller tofflor. Poolen var stor och bra temperatur. Men solstolarna var mycket begränsad där man kunde sola de flesta fanns på skuggsidan. Krångligt med bad handdukar. Läget var bra nära till stranden och köpcentrum. Provade på en resa till Las Palmas inte mycket att rekommendera. Det enda som var någon att se är gammla staden.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack ABjarnemo
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. En lugn oas mitt i Maspalomas där du når shopping, strand och matställen med en kort promenad. Underhållning varje kväll i poolträdgården. Trevlig personal i poolbaren som berikade vår vistelse. Städningen sköttes med bravur. Frukosten utmärkt med mycket i buffen. Klart ett av resmålen vi kan tänka oss att rekomendera och även återvända till.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack h_kano199
Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

Hotellet rent o fräscht. Personalen supertrevlig. Maten god. Ligger vid stranden men det är typ 4 våningar trappor att komma ner dit! Ingen belysning på balkongen så man kan sitta och läsa där på kvällen. Ingen läsbelysning vid sängen!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack UppsalaIngegerd