Omdömet skrevs 17 maj 2018

Väldigt fint och lugnt hotell som passade oss väldigt bra. Bra mat och gott om plats att sola både på takterrassen och nere vid polen. Personalen är trevlig och hotellet ligger bra placerat med gångavstånd till det mesta man behöver på sin semester.

Tack r0ger1991
publicrelationsm2017, Guest Relations Manager på LABRANDA Marieta, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2018

Dear Roger

Thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Tripadvisor.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel as well as in Gran Canaria.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Laura H.

Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Mycket fräscht hotell! En personal som betjänar en på bästa möjliga sätt, och tar hand om ens välmående. Väldigt noga med städningen, vilket uppskattades enormt från våran sida (nya lakan, handdukar, normal städning etc.) Frukostbuffén var utmärkt! Lugn miljö för den som söker tystnad och harmoni, eftersom det endast bor gäster över 18 år på hotellet. - Uppskattade extra mycket den personliga servicen vi fick, anpassad för oss! / Alexander Antell

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Alexander A
publicrelationsm2017, Public Relations Manager på LABRANDA Marieta, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2018

Dear Mr. Antell,,

Thank you very much for recently staying at the Hotel LABRANDA Marieta.It was our pleasure to welcome you as our guest and it is great to hear that you enjoyed your time at our hotel.
We are already looking forward to welcome you back at your favourite hotel in Gran Canaria.

Laura Herrera

Omdömet skrevs 4 maj 2018

Vi var mycket nöjda .Det var rent och snyggt .Lugnt och tyst inget störande ljud. Vi kan med gott samvete rekommendera detta hotell Marieta till våra vänner. Det var vår första resa till Gran Canaria .Det tror vi nog blir flera resor.

Rumstips: Vi hade önskat att vi fått ett rum högre upp. Med bättre utsikt.
Tack tamminen
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas på LABRANDA Marieta, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2018

Bästa Tamminen,

Tack så mycket för den tid ni har ägnat åt era kommentarer, det värmer våra hjärtan. Vi är mycket tacksamma eftersom det motiverar oss otroligt mycket. Vi försöker ge maximal service för att er vistelse här på vårat hotell ska vara njutbar.

Vi är mycket glada att ni gillade er vistelse hos oss och hoppas att vi får se er igen på er nästa resa till gran Canaria.

Omdömet skrevs 1 maj 2018

Utmärkt allting. Mycket fint och rent hotell med så trevlig personal. Och så God mat och så mycket att välja på .Nära till allt. Fint poolområde. Hade en underbar och härlig semester med min dotter och skulle mycket gärna åka dit igen.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack anitajo57
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas på LABRANDA Marieta, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2018

Dear Anitajo57,

Thank you for choosing the Hotel LABRANDA Marieta for your trip to Gran Canaria and for your feedback on Tripadvisor. We are very happy to hear that you had a great time here at our hotel.

Our Team is looking forward to welcome you back soon!

Laura Herrera

Omdömet skrevs 25 april 2018

Modernt och fräscht hotell.
Rummens standard var bra bortsett från badrummet där det läckte ut vatten från duschen.
Sängarna var fantastiskt mjuka och sköna. Har aldrig sovit så bra någonsin på en resa.
Trevlig personal, dock inte tillräckligt serviceminded eller tillmötesgående när vi bad om restaurangtips.
Bra frukostbuffé men tråkig och oengagerad mat på middagsbuffe'n.
Fantastisk takterass med lugn och trivsam atmosfär.
Allt i sin helhet ett helt okej val av hotell.

Tack theresiapalmgren
publicrelationsm2017, Director de Relaciones Públicas på LABRANDA Marieta, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2018

Dear Heresiapalmgren,

Thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and for sharing your impressions on Tripadvsor.
We are very happy to hear that you liked the hotel and the beds and the sun roof which could offer you a comfortable journey. We apologize for staff issue that you had the manager is already informed.
Thank you for your honest feedback, which helps us to steadily improve our quality and service for our guests. We would be very happy to welcome you back to Gran Canaria soon.