Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Bungalows Dona Rosa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Barbados Servatur Apartments(Playa del Inglés)
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Frukost ingår
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Fri parkering
AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Pool
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Omdömet skrevs 26 december 2011

Fräscht och fint hotell i perfekt läge. Mycket bra frukost och maten vid poolen var billig (club sandwich kanon, pasta dålig). Servicen vid poolrestaurangen sådär, däremot uppe i baren vid lobbyn jättebra. Lite snålt att ta extra betalt för safetybox och Internet vid allmänna utrymmen, men handlar å andra sidan inte om några jättesummor. Överlag var vi hur som helst kanonnöjda och kommer gärna tillbaka hit! Hotellets standard och läge i förhållande till priset - super!

• Bodde här: december 2011
1  Tack CillaR
Omdömet skrevs 16 december 2011

Trevligt hotell med bra standard nära både strandpromenad och shopping. Lungt område, välstädat och bra service. Flera pooler, gym mm. Välfyllda frukost och middagsbuffeer och de uppmärksammade flickvännen med champagne på födelsedagen. Kan rekommendera detta hotell.

• Bodde här: december 2011, reste som ett par
1  Tack Clas G
Omdömet skrevs 2 maj 2011

Otroligt vackert hotell mitt i smeten av Playa del Inglés på Gran Canaria.
Fräscht och stort, otroligt vacker utsikt över både hav och Maspalomasöknen. Nära till allt. Härlig strandpromenadsstråk precis utanför hotellet samt gym, tennisbana samt wellnesscenter som gjorde att både nöje med god mat och dryck kunde kombineras med motion och hälsa. Tre härliga pooler på hotellet med gratis solstolar gjorde att man aldrig behövde slåss om platserna.
Allt-i-ett-hotell, finns inget att klanka ned på. Kommer garanterat alltid välja detta hotell framöver och både jag och mitt resesällskap kan varmt rekommendera Dunamar hotell.

• Bodde här: april 2011, reste i arbetet
2  Tack nillas
PublicRelationManagr, Public Relations Manager på Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2011

Bäste kund,

Vi vill tacka dig för din recension i TripAdvisor och den tid du tog för det. Vi är mycket glada att läsa att du har haft din vistelse på IFA Hotel Dunamar och att vi uppfyllt dina förväntningar på alla sätt. Vi ser fram emot att se dig snart igen i framtiden. Om du har några specifika önskemål är du välkommen att kontakta oss på Dunamar@ifafotels.com.

Med vänlig hälsning,
Alexander

Omdömet skrevs 25 februari 2011

Vi trivdes verkligen på detta hotell , personalen var fantastiskt charmiga och vänliga på alla sätt och både frukost och middagarna är något man redan längtar tillbaka till, inredningen och atmosfären var mycket trevligt, inte minst poolområdena och vi hade förvalt havsutsikt, det fick vi med råge, underbart att sitta på kvällen och se över havet och höra vågorna mot stranden och vi kommer att se fram emot nästa års vinter vistelse på Dunamar

• Bodde här: februari 2011, reste som ett par
2  Tack skor_klader
PublicRelationManagr, Director de Relaciones Públicas på Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2011

Bäste kund,

Tack för att du lämnar din utvärdering på Tripadvisor angående din vistelse på hotellet IFA DUNMAR. Vi är mycket glada att höra att ni hade en bra semester i IFA DUNMAR.
Vi tackar så mycket på förhand för att ha valt vårt hotell i samband med ditt besök på Gran Canaria ö och vi hoppas att få välkomna dig igen nästa år.

Högaktningsfullt

Omdömet skrevs 24 februari 2011

Ett trevligt hotell nära strand och shopping.
Lugnt område, trots det centrala läget.
Rent och välstädat med trevlig personal. Fin frukostbuffé.
Underhållning flera kvällar i veckan.
Fritt internet 4 dagar av 7 sedan 8€/dag. Lite väl dyrt!
Poolen upplevdes ej uppvärmd som det stod i katalogen. Stod 21 gr på skylten men var nog snarar 18-20 gr. Havet var mkt varmare. Annars ett toppen hotell som vi varmt rekommenderar till par. (Inget familjehotell - mkt pensionärer)

• Bodde här: februari 2011, reste som ett par
1  Tack HeleneLady
PublicRelationManagr, Director de Relaciones Públicas på Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2011

Kära Gäst,

Tack för din recension i TripAdvisor, vi var mycket glad att ni gillade IFA Dunamar väl. När det gäller temperaturen i poolen: alla pooler uppvärmd, men jenach vädret kan vinnas eller förloras ett par grader.

Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka och tack för att du har valt vårt hotell för din semester på Gran Canaria.

Vänliga hälsningar,