“Orginellt”

Kök: Fusion
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk kreativitet och matglädje! Spännande smaker. Lite för spännande för sexåringen ;-)
Ganska fullbokat men fick bord för oss fem när vi kom precis när de öppnade.
Sallad fantastisk, spännande tacos, bröd med tillbehör toppen.
Riktigt bra för vuxna!

Tack Cecilia S

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Det är inte lätt och finna bra restauranter i den här delen av GC. Men har man kommit till denna så vill man bara tillbaka. 2:a gången för oss - men blir nog en gång mera innan vi tar hem. Maten är underbar och betjäningen fantastisk - 6 stjärnor

Tack Leif B
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk god och nyskapande matupplevelse! Kan bara rekommenderas! Och supertrevlig personal! Om du är intresserad av nya smaker och nytänkande mat är det här ett måste!

Tack Mats P
Omdömet skrevs 22 december 2017

Vällagad mat. Mycket god kännedom om viner vilket gjorde det hela än bättre. Alla rätter kan delas. 3 rätter blir lagom för två personer.

Tack Åsa P
Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Bra smaker men försöker vara så pretentiösa och når inte riktigt upp till det. Personalen var lite omogen och hade svårt att förklara menyn, ska man dela rätterna eller beställa var och en? Vissa rätter kändes inte som de skulle vara bra att blanda med andra rätter. Lite väl mycket fusion. I vilket fall, maten var vällagad och god. Den snabba avdukningen inbjöd inte till någon längre sittning. Om de skruvar lite så skulle det bli jättebra.

1  Tack Susanna A
Maria D, Propietario på La Palmera Sur, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Hej Sussana,

Tack för att du har tagit dig tid att dela din åsikt med våra användare.

Jag tror att det var troligen någon språklig förvirring i samtalet med vår personal. Vår rekommendation är att alltid dela tre rätter mellan två personer. Men varje kund kan beställa som de önskar.

Vi är glada att veta att vad de smakade de gillade. Fusion är faktiskt ett viktigt inslag i vårt kök, där vi alltid försöker använda lokala produkter, men vi använder vår fantasi och använder resurser från internationella kök.

Vi hoppas att din nästa erfarenhet är klar. Hälsningar!

Resenärer som tittade på La Palmera Sur tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt La Palmera Sur? Berätta vad du tyckte!